您现在的位置:首页 > 上海闲话 > 沪渎码头 > 正文

“大自鸣钟”地方老早有大钟

2012-10-17 15:29
来源:新民晚报         新民网编辑:田诗雍   T | T 字号: 打印 参与评论(0)

  文/宜青

  沪西个长寿路老早叫“劳勃生路”,西康路曾叫小沙渡路,搿两条路交汇个地方脱仔周围一带个所在地片,一向有“大自鸣钟”个叫法。搿搭既是交通枢纽,也是商业中心,垃拉上海滩浪也是一个响当当个大地名了。不过几十年来侬跑到埃面,总归看勿到“大自鸣钟”个大钟个样子,搿个到底是哪能一回事体呢?

  原来历史浪搿搭还真有过大钟!

  搿一带近苏州河,近代上海开埠以后,境内苏州河流域由东向西逐步推进开发,因为西段地价低廉、人口稀少,乃末交关工厂侪到搿搭块开厂。迭些工厂既有民族资本个,也有外商投资个。搿一带也就形成为上海个一大工业区———沪西工业区。外商企业中日资是主要个力量,日本经济势力借中日《马关条约》个签订,得以大举侵入上海。其中内外棉株式会社就是日资个一家大型企业。内外棉公司派出一个叫川村利兵卫个董事到中国来考察开拓,除了垃拉青岛以外,重点选择了上海沪西一带,先后开设了内外棉三厂、四厂、五厂、六厂、七厂、八厂、十厂、十一厂、十二厂、十三厂等,川村可以讲为内外棉公司立下了大功。1922年川村利兵卫病逝。上海内外棉公司各厂个日本厂商为了纪念伊,就垃拉闹猛个劳勃生路、小沙渡路路当中横里造了一座钢筋混凝土结构个“川村纪念塔”。碑底为石座,身高105英尺,内有六层,塔个上部四面侪摆有一大钟,除脱发出声音之外,夜到头还会通电放光。因地处要津,钟塔标志性极大,乃末大家逐渐拿这一区域也叫“大自鸣钟”了。

(新民网编辑:田诗雍) 
今日热点

发布评论

评分:
1 2 3 4 5
 / 0 人已评
>>已有20条评论

您还能输入140

同时转发到上海滩微博
  • 数据加载中……
明年起闯红灯扣6分 如何看待驾驶新规?
明年起闯红灯扣6分 如何看待驾驶新规?

公安部修订发布《机动车驾驶证申领和使用规定》,闯红灯一律扣6分;驾龄1年以... [详情]

微访谈

微言博议

微辩论