今日空气质量  
您现在的位置:首页 > 上海闲话 > 沪渎码头 > 正文

老早“甜爱路”勿浪漫

2013-02-16 16:42
来源:新民晚报         新民网编辑:田诗雍    作者:宜青 T | T 字号: 打印 参与评论(0)

  文/宜青

  “甜爱路”是一条紧贴鲁迅公园东边,南北走向个小马路,现在伊个名气老响个,特别是年轻个情侣们,拿伊看成为一条圣洁个“爱情之路”,有交关人还特地到搿搭来探访、体验,或者专门到搿搭约,牵手依偎,从路头散步到路底,甚至会来来回回而流连忘返。

  追溯搿条取名特别个马路个来历,还得从老上海个租界时期讲起。最初公共租界工部局垃拉今朝武进路附件建造了一个靶子场,供万国商团搭外国侨民打靶训练和取乐,但以后搿搭城市化了,人口也逐渐多了,乃末只得撤离。垃拉清光绪二十二年(1896年)远迁到了当时还是农田、荒地相间个现在个四川北路底。五年以后,工部局又决定垃拉靶子场个西边开阔之地,兴建一个以体育活动与娱乐为主个大型绿化公园。园内个体育设施有网球场、曲棍球场、板球场、高尔夫球场、草地滚球场、足球场等(有常时还经常垃拉此地举行运动会),也因为迭能,迭个公园初名叫“新娱乐场”、“虹口游乐场”,一直到1922年垃拉地域扩充后才改名为“虹口公园”。不过,太平洋战争爆发后,搿一带完全拨拉日伪当局占领,公园个体育、娱乐功能萎缩,打靶停止,场地改作了堆栈仓库搭做杂用。当抗战胜利以后,公园(曾改名为中正公园)依然存在,但打靶场却完全废弃了。抗战结束后,从北四川路(即今四川北路)斜向向靶子场东,已开辟有一路,搿条路就是今朝个甜爱路个南段(从今四川北路口到今甜爱支路),当时路名为“甜安路”。解放以后,1950年从公园划地筹建虹口体育场,同时靶子场正式扩充并入公园。也就垃拉搿个辰光,原先靶子场东边本来就有个一条南北向小道,拨拉开辟以外,与南边个甜安路打通连接起来。两路合并,总归要有一个新名。因道路南段东侧有建于1928年个大型新式里弄“千爱里”,乃末各取“甜”、 “爱”两字,全路定名为“甜爱路”了。

  甜爱路宽仅七八米,旧时并勿起眼,更谈勿上浪漫了。一是垃拉搿一带,四川北路是苏州河北个大通道,以往南来北往车水马龙侪过搿条马路,去白相虹口公园(现为鲁迅公园)也是必行搿个主干道;二是甜爱路虽长700多米,却是一条断头路,即其北端是死路,不对外通连;三是东边千爱里、大陆新村等居民点,主出入口都勿垃搿条路,而位于东边个山阴路浪,居民往来多是从山阴路进出。由于迭些种种原因,所以甜爱路上经常是冷冷清清、行人稀少,尤其是到了夜到,路灯昏黄,冷落寂寥,一般大家勿会走搿条路,老早经过搿条路个行人走垃拉路浪,也不免真还有点心慌呢。

  近十多年来,搿条小马路也闹猛起来,南段成了多路公交车辆个停靠站,北段虹口公园则开了两个东便门。而最重要个是,改革开放以后,地名文化也成了社会资源搭旅游资源,因为路名后面有历史、有故事,所以自然而然个引起了大家个关心,其文化价值于是被广泛地开发、调动了起来。垃拉上海,像甜爱路迭能个名称,自然更容易拨拉社会注意,故它终于凸显地进入了时尚青年男女的视野,得到了他(她)们的热爱和追捧。再经媒体个推波助澜炒作及地方政府有心着意个打造(现虹口政府在路南段特地做了28面包含中外著名爱情诗的“诗墙”),搿条甜爱路逐渐垃拉上海几千条个马路名称中脱颖而出,虽仍旧是一条小马路,但今朝却闪耀出非同一般个浪漫,还能令人产生无限想象个浪漫色彩了。其实,老早甜爱路搭爱情一眼呒没关系。

(新民网编辑:田诗雍) 
今日热点

发布评论

评分:
1 2 3 4 5
 / 0 人已评
>>已有20条评论

您还能输入140

同时转发到上海滩微博
  • 数据加载中……

微访谈

微言博议

微辩论

投票成功 “做民调 赢大奖”转盘抽奖 科沃斯地宝、交通卡、面包机、数码礼包、象印保温瓶等百份奖品等你拿 去试试手气
您已投过票 “做民调 赢大奖”转盘抽奖 科沃斯地宝、交通卡、面包机、数码礼包、象印保温瓶等百份奖品等你拿 去试试手气