天平家园鹤翔航头朱家角古镇泗泾 今日九星宝山社区璀璨徐家汇定海家园科瑞物业湖南社区健康枫林今日虹梅今日练塘龙华社区曲阳社区庙行之声北站社区江桥报太平家园嘉兴天地美丽顾村和谐盈浦金泽报道康健社区走进广中川北印象重固家园今日佘山
关闭
新民网移动客户端点击或扫描下载
您现在的位置:首页 > 上海闲话 > 沪渎码头 > 正文

新城隍庙个良友照相馆

2014-04-15 11:34
来源:新民晚报        新民网编辑:田诗雍    作者:凌淑平T | T 字号: 打印 参与评论(0)

  文/凌淑平

  现在个小人侪呒没去过新城隍庙,因为伊“文革”以后就拆脱了。我小辰光就生辣上海新城隍庙个大雄宝殿前头个100号里,所以虽然60多年过去了,回想起来好像还辣辣眼门前。新城隍庙就辣辣连云路,北面是延安中路,南面是金陵西路,当年连云路两边侪是花鸟摊头,邪气闹猛。搿个辰光阿拉爸爸经营老光大织造厂,伊因为欢喜音乐,就辣新城隍庙个100号里开了爿乐器店,专门请仔个拉胡琴个先生辣店堂间里向教人家拉胡琴,我想也是一种促销手段,买了乐器可以免费听课。

  姆妈常庄带我辣新城隍庙白相,里向大大小小商店多得数勿清,阿拉屋里隔壁有小六子个姆妈陆家少奶奶开个杂货店、陈家阿囡爷叔拉开个钮子店、还有智慧娘舅开个花边店、大众伯伯个珠珠店、兰斋孃孃个小笼馒头店、谢家伯伯开个算命店。搿个辰光最出名个要算唐家伯伯唐旭升开个良友照相馆了,伊个大儿子比我小几日天养,一张10个月辰光个合影,上面有良友照相馆硬印个照片还保留至今。除脱拍照,店里有交交关关个明星照片。后来辣我十岁横里小学读书放暑假个辰光,爸爸为了让我告妹妹课外学点物事,就到良友照相馆寻唐家姆妈拨阿拉点明星照片到屋里来着色,有着过色个样片照牢做。一开始我告妹妹老快就可以完成,但是做得忒马虎,送去店里交货,常常吃退货,勿是嘴画大了口红,就是面色画得来忒深。所以每趟去交货辰光总归老怕,着得勿好只好拿回来摆辣水里浸浸,拿颜色退脱,【lang】干了再着色,但返工个照片就难画好了,交上去要看唐家姆妈个面色。我爸爸耐心个安慰阿拉讲呒没关系,慢慢叫会提高个。着得好个就算合格,辣阿拉个记账折子浪记数,过一段辰光脱阿拉结算铜钿。阿拉就跳了回屋里交拨姆妈,搿个辰光爸爸是勿拨小囡零用钞票个,讲用惯了勿懂爱惜,长大了会乱用钞票个。

  1956年上海放《马路天使》《家》咾啥电影,我已经搬家到长乐路住了,但是还常常跑到良友照相馆去买周璇、王丹凤等电影明星个照片,只有搿爿照相馆还会拿出周璇、王丹凤告交关明星40年代个漂亮照片来卖。十二岁我考上初中了,公私合营个良友照相馆也搬到重庆北路太湖里弄堂口了,再后来又搬到淮海中路雁荡路口改名“上海摄影图片社”,蛮有名气个,辣80年代阿拉还常常去冲放120告135个照片。

  我搿点明星照片辣辣“文革”辰光侪失去了。但是,2013年一本以色列驻上海总领事馆编的《瞬间永恒:沈石蒂上海华洋人物旧影》出版了,书中就有交关上世纪40年代上海电影明星个漂亮照片,照片下部印有“良友影迷社,上海新城隍庙”个字样。原来搿位以色列籍个名摄影师曾经告良友照相馆合作做影迷生意个。我买个照片是呒没了,印辣海良友社个照片却永垂中西融合海派文化个史册。

新民网茶馆由新民网出品
微信号:newteahouse
无节操、有道理
最麻辣,最有趣的时事脱口秀!
你今天脑补了吗?

新民网事由新民网出品
微信号:xinminwangshi
突发事、新鲜事、有趣事
感人事、烦心事等你来爆料!
扫一扫,关注有礼!

侬好上海由新民网出品
微信号:helloshanghai2013
吃喝玩乐、上海故事、同城活动
每天热爱上海多一点
加入小侬家族就对啦!

(新民网编辑:田诗雍)
今日热点

发布评论

评分:
 /  人已评
>>已有条评论

您还能输入140

查看网站地图

增值电信业务经营许可证(ICP):沪B2-20110022号 | 互联网新闻信息服务许可证:3112009001 | 信息网络传播视听节目许可证:0909381

广播电视节目制作经营许可证:(沪)字第536号 | 新民晚报官方网站 xinmin.cn ©2013  All rights reserved.

您还未登录
用户名:
密    码:
下次自动登录    找回密码
没有账号?    立即注册
新民网友:
评论成功

评论成功,谢谢参与!

点“看微博”查看您的上海滩微博

   

评论成功

评论成功,谢谢参与!