今日空气质量  
您现在的位置:首页 > 上海闲话 > 沪语听听看 > 正文

“专用券”搭“转一圈”

2012-11-02 14:57
来源:新民晚报         新民网编辑:田诗雍    作者:阮鉴祥 T | T 字号: 打印 参与评论(0)

  一位曾垃拉上海中百一店工作过个同学讲拨我听过一只笑话。

  上世纪七八十年代,辣海上海商店里,买末事除钞票外,有种商品侪要付专用券。有一趟,一个外地朋友到伊柜台买一只新产品—气压式暖水瓶,柜台浪个同事用上海腔个普通话搭伊讲:要专用券。迭个外地男子听勿懂上海腔普通话,以为要伊“转一圈”,心里觉着奇怪,不过想想是迭家大商店卖末事个规矩,就等辣原地转了一圈。等转好一圈想买个辰光,营业员还是搭伊讲要“专用券”,伊只好又转了一圈。不过迭位营业员也觉着奇怪,迭个顾客要买物事,勿拿专用券出来,做啥老是等辣辣原地打转。等到伊第三趟要迭个外地顾客拿专用券时,迭个外地人发火了,伊讲亻那勿卖东西拨我,做啥老是要我“转一圈”,双方几乎吵了起来。恰好柜台组长闻声赶来,用比较标准个普通话搭伊交流,对外地顾客作了解释,总算弄清爽啥个事体。

(新民网编辑:田诗雍) 
今日热点

发布评论

评分:
1 2 3 4 5
 / 0 人已评
>>已有20条评论

您还能输入140

同时转发到上海滩微博
  • 数据加载中……

微访谈

微言博议

微辩论

投票成功 “做民调 赢大奖”转盘抽奖 蚕丝被、交通卡、双立人刀具、数码礼包、瑞士军刀等百份奖品等你拿 去试试手气
您已投过票 “做民调 赢大奖”转盘抽奖 蚕丝被、交通卡、双立人刀具、数码礼包、瑞士军刀等百份奖品等你拿 去试试手气