今日空气质量  
您现在的位置:首页 > 上海闲话 > 沪语听听看 > 正文

吃喜酒搭拷甏底

2012-11-14 15:21
来源:新民晚报         新民网编辑:田诗雍    作者:须程兴 T | T 字号: 打印 参与评论(0)


  各到各处侪有自家个风俗习惯。垃拉四五十年前,我住垃拉沪郊宝山、罗店一带,老早底搿个地方拨拉人家叫乡下头。不过办喜酒勿要太闹猛噢,亲戚朋友来仔行情行事,东家侪垃拉房门前头个院子里搭起帐篷支好灶头,雇请司厨老爷,垃拉自家屋里向操办婚宴,大吃喜酒三天,第四天再来个拷甏底。

  吃喜酒搿日大都选拉腊月或正月里,宅浪向嗡过来轧闹猛个人是木老老。各自拿屋里向个八仙桌、长凳,连碗筷餐具侪要统统搬过来一道使用。喜酒要吃满三天,头一天叫“喜开席”,宅浪男女老少齐上阵,第二天叫“正席”,又叫“全满席”,新郞新娘个屋里人,各方个亲戚朋友,再加上宅浪个人共聚;第三叫“圆满席”,各路人尽情吃喝,娱玩唱戏闹新房,一派喜庆场面,让人难以忘怀忘记勿脱。

  三天过后,第四天就叫“拷甏底”。拷甏底就是拿三天喜酒吃后,几十只老酒甏底下头存拉眼脚脚头,一只一只从甏底拷出来,归归拢,再拨拉大家吃。搿辰光客人侪走了,东家再叫宅浪向人,过来搭搭手、帮帮忙,一般是每户来一个壮劳力,拿从各家借来个家生侪贴上红纸(表示喜气洋洋)归还原主,搭个临时帐篷拆脱,屋里向家生搬好,摆整齐。一切停当后,东家就再请迭些人中浪向吃顿饭,算是答谢大家。

  搿歇辰光,忙了三天个宅浪人,侪真正轻轻松松围坐垃八仙桌旁,笃定泰山,跷跷二郞腿,渳渳老酒,猜猜拳,天南地北谈谈山海经,吃到下半日三四点钟。个个醉醺醺,侪各自回屋里去,乃末拷甏底就算歇搁。


此文因配音关系,略作改动。



(新民网编辑:田诗雍) 
今日热点

发布评论

评分:
1 2 3 4 5
 / 0 人已评
>>已有20条评论

您还能输入140

同时转发到上海滩微博
  • 数据加载中……

微访谈

微言博议

微辩论

投票成功 “做民调 赢大奖”转盘抽奖 蚕丝被、交通卡、双立人刀具、数码礼包、瑞士军刀等百份奖品等你拿 去试试手气
您已投过票 “做民调 赢大奖”转盘抽奖 蚕丝被、交通卡、双立人刀具、数码礼包、瑞士军刀等百份奖品等你拿 去试试手气