今日空气质量  
您现在的位置:首页 > 上海闲话 > 沪语听听看 > 正文

搨香香

2012-12-12 14:34
来源:新民晚报         新民网编辑:田诗雍     作者:孔明珠 T | T 字号: 打印 参与评论(0)


  文/孔明珠

  小辰光夜饭吃好,面揩好,姆妈会拿出来一瓶雪花膏,叫我过去搨“香香”。我用一只手指末头撬一小沰【dok】,左面一沰,右面一沰,搨垃面孔上头,再拿小手掌勒垃面孔高头撸开来。姆妈讲,小人皮肤嫩,冬天介,假使揩好面勿搨雪花膏,面孔老容易开皴个。就是面孔皮肤绷开,变成俗话讲个萝卜丝面孔,假使有啥事体勿称心,再一哭,眼泪水流垃上头,乃末痛是痛得来要死喔!

  老早仔市面浪物事花色品种少,记得雪花膏好像只有“友谊牌”一种,外面个纸盒子是黄颜色个,上面有金色个花纹,里向个瓷瓶子是玉白色个,摸上去冰冰瀴【yin,凉】,盖头是绿眼色个。雪花膏个香味道勒垃我记忆当中老深刻个,到现在,几十年过去,只要一讲雪花膏三个字,一股带点俗气个香味就会得勒我鼻头前头升腾起来。搿个辰光,小朋友还呒没专用个面霜,一家老小人人侪搨同一瓶雪花膏,身浪向味道侪一样个。

  “百雀羚”是一种比雪花膏更加油个护肤品,宝蓝色个铁罐头,盖头高头个商标是黄颜色个,高头还有四只喜鹊,三只橘红色个,一只绿颜色个。铁罐头是扁平个,打开来里向有一张薄薄个锡纸覆盖垃油脂高头。用得小心个人,勿完全 【xiao】开锡纸,而是开一只角,挢【jhiao】一眼眼搨垃面孔浪向,再封起来,当宝贝一样,省省用用。百雀羚个罐头分大中小,买一罐小个放垃袋袋里,揩好面汏好手经常可以用,有眼像现在用护个手霜。

  我记得百雀羚个香味帮雪花膏比,更加刺激一眼,时髦一眼,大概是因为年轻人用得多个缘故;而雪花膏味道就比较温和,散淡一点个感觉。还有一种更加低端、普通额护肤品就是蛤蜊油了,小辰光阿拉还叫伊“哈利油”。蛤蜊油是装勒垃空蛤蜊壳里向再起迭个名字个,其实里向是凡士林加了一点香料做成个,老厚个膏状,里向个油膏就是蛤蜊壳个形状,高处像山峰一样,手挖上去蛮硬个,搨垃手浪要用点力气抳开来。咬合齿口也有密缝个,比较松,虽然蛤蜊油价钱便宜,但蛤蜊壳是天然个,香味老少,但是护肤个疗效倒是比雪花膏、百雀羚要好。冬天介手脚裂开了,搨其他物事呒没用,只有蛤蜊油搨得好,袜子穿好,手套戴好,睏一夜再会愈合。

  以上三种护肤品,侪是老上海人老早底介用惯个面霜,现在市面浪勿行【hang】了。但是有辰光出去旅游,勒垃边远地区小镇个柜台里邂逅迭些怀旧个物事,真个会激动得喊起来。

(新民网编辑:田诗雍 ) 
今日热点

发布评论

评分:
1 2 3 4 5
 / 0 人已评
>>已有20条评论

您还能输入140

同时转发到上海滩微博
  • 数据加载中……

微访谈

微言博议

微辩论

投票成功 “做民调 赢大奖”转盘抽奖 蚕丝被、交通卡、双立人刀具、数码礼包、瑞士军刀等百份奖品等你拿 去试试手气
您已投过票 “做民调 赢大奖”转盘抽奖 蚕丝被、交通卡、双立人刀具、数码礼包、瑞士军刀等百份奖品等你拿 去试试手气