今日空气质量  
您现在的位置:首页 > 上海闲话 > 沪语听听看 > 正文

五斗橱浪个雪花膏

2013-01-17 09:28
来源:新民晚报         新民网编辑:田诗雍     T | T 字号: 打印 参与评论(0)


  文 / 食家饭

  埃个辰光,老少有一张梳妆台堂堂皇皇个陈列勒垃卧室里。生发油、花露水、雪花膏一应小零碎侪放勒垃五斗橱浪,讲究点个,旁边会摆一套车料玻璃冷水杯或者一只花瓶,实惠点个,就是一只每到整点当当响个三五牌台钟。

  面对五斗橱个镜子,雪花膏是每天要搨个。浅黄个铁皮小圆盒是“友谊”牌个,日脚过得仔细个女人,勿舍得拿盒子里一层银色个锡纸全部拉脱,就搿能介 【xiao】开一只角,够一只手指头挑一点出来慢慢用。友谊雪花膏老厚个,节掐【jikkak】盖搿能一点就可以均匀个滋润手搭面孔,全家男女老少侪用,一个秋冬也不过用一两盒。

  最寒冷干燥个冬天,交关人欢喜用蛤蜊油,上海人也叫蚌壳油。因为含有凡士林、矿物油,又有活血个冰片,也老滋润个,再干冷个天也勿怕冻裂。盛蛤蜊油个就是大蛤蜊个壳,接口地方是天生个榫卯结构,合拢起来严丝合缝。贝壳有自然个花纹搭光泽,是完美无瑕个包装。一趟勒垃哈尔滨旅行,看见有下岗个人拿库存蛤蜊油摆勒地摊浪卖,我拣了几只纹路特别漂亮个,带回来送朋友,大家侪爱勿释手。

  蛤蜊油呒没啥香味道。好闻个是蝴蝶柠檬霜搭百雀羚,上海人昵称“香香油”。蝴蝶霜是清爽个柠檬味,百雀羚要浓郁一眼,不过搨勒面孔浪,香味就融开来,变得淡淡个,要凑得老近再闻得到。搿种香味自然勿会像现在流行个苔藓味、烟草味、热带水果味,是文雅端庄个上海女人个气息,是漫长日脚宁静安稳个气息。百雀羚个盒子最漂亮,宝蓝和明黄的底色,几只鸟雀,些微神似奥杜邦个手笔,鲜艳活泼。我最喜欢百雀羚个这种蓝眼色。大盒子个百雀羚用光,留了盒子装自家心爱个小物事,雪花膏用光了,香味还勒垃,开开合合好多次,终于散了去。妮维雅面霜初进中国辰光,曾分几批制作蓝眼色个面霜盒子,一趟趟试下来颜色侪勿如人意。最后还是用了德国进口个原装货。

  我从杂物当中寻出来囥了多年个百雀羚盒子横看竖看,宝蓝色虽然旧了,还是潋滟着美丽个色泽,丰满静雅。妮维雅,是勿是要寻搿种介个蓝眼色呢?

文因配音关系,略作改动。

(新民网编辑:田诗雍) 
今日热点

发布评论

评分:
1 2 3 4 5
 / 0 人已评
>>已有20条评论

您还能输入140

同时转发到上海滩微博
  • 数据加载中……

微访谈

微言博议

微辩论

投票成功 “做民调 赢大奖”转盘抽奖 科沃斯地宝、交通卡、面包机、数码礼包、象印保温瓶等百份奖品等你拿 去试试手气
您已投过票 “做民调 赢大奖”转盘抽奖 科沃斯地宝、交通卡、面包机、数码礼包、象印保温瓶等百份奖品等你拿 去试试手气