今日空气质量  
您现在的位置:首页 > 上海闲话 > 沪语听听看 > 正文

弄堂年味

2013-02-08 09:49
来源:新民晚报         新民网编辑:田诗雍    作者:杨保飞 T | T 字号: 打印 参与评论(0)


  文 / 杨保飞

  ■ 磨糯米粉

  埃歇辰光,阿拉一个门档子里向有得七八家人家,家家人家过年包糯米汤团,侪要磨糯米粉。只有郑家姆妈屋里有得一只石磨。郑家阿三头垃拉腊月个月半横里,就拿石磨“请”仔出来,掸脱上头个积灰,用清水汏清爽。伊邪气个认真,拿仔一张纸头,跑到每家屋里,拿各人家“预约登记”用石磨个日脚记下来,到仔搿日伊会得“嗯吼嗯吼”拿石磨送得去,服务老老周到个,搿个辰光隔壁邻舍个关系真个是比亲眷还要好!

  ■ 做蛋饺

  年夜饭个暖锅里放仔几只蛋饺,就好像放进去几只金元宝,黄澄澄,好看味道赞,呒没人勿欢喜个。辣拉凭票凭证个年代,买勿到新鲜鸡蛋,配给个冰蛋做一眼蛋饺。做蛋饺是要有一眼辰光个,我忙是忙得来,不过我还是老开心个,因为每个走过个人侪会夸我:“喔唷,香是香得来,侬做个蛋饺顶赞唻!”

  ■ 大年夜大扫除

  到仔大年夜夜里,各家人家差勿多年夜饭侪吃好了,里弄小组长方阿姨带头出来大扫除,大家听到仔声音,侪会得派一个人参加,有个拎仔铅桶、有个拿只面盆、有个拿仔拖畚、有个带块揩布、有个拿把鸡毛掸子,掸灰、扫地、拖地板、揩楼梯个栏杆扶手,人人侪有得事体做。侬绞好揩布、我马上搭侬倒脱龌龊水调盆清爽水,末脚一潽地板要拖得干眼,个把钟头下来,上上下下收作得清清爽爽。


文因配音关系,略作改动。


(新民网编辑:田诗雍) 
今日热点

发布评论

评分:
1 2 3 4 5
 / 0 人已评
>>已有20条评论

您还能输入140

同时转发到上海滩微博
  • 数据加载中……

微访谈

微言博议

微辩论

投票成功 “做民调 赢大奖”转盘抽奖 科沃斯地宝、交通卡、面包机、数码礼包、象印保温瓶等百份奖品等你拿 去试试手气
您已投过票 “做民调 赢大奖”转盘抽奖 科沃斯地宝、交通卡、面包机、数码礼包、象印保温瓶等百份奖品等你拿 去试试手气