今日空气质量  
您现在的位置:首页 > 上海闲话 > 沪语听听看 > 正文

甏头咸菜

2013-02-20 15:59
来源:新民晚报         新民网编辑:田诗雍    作者:寿幼森 T | T 字号: 打印 参与评论(0)


  文 / 寿幼森

  老早辰光屋里向兄弟姐妹交关,介许多【这么多】嘴巴要吃饭,就靠阿拉爷一家头【一个人】赚钞票,屋里向姆妈当家,搿个难度可想而知,乃末姆妈常常会拿出老早乡下头带出来个拿手本领:腌咸菜。一般性个腌咸菜也呒啥稀奇,弄堂里交关人家侪会,就是搿只“甏【bhan】头咸菜”是阿拉姆妈个拿手专利。

  只要雪里蕻菜上市个辰光,姆妈就会到小菜场去拖回来交关雪里蕻菜,拿伊根根头切脱,剥脱外头个老叶、黄叶,用水汏清爽,摆辣太阳下头稍微【lang,晾】干,再拿伊切成细段,乃末就开始用盐来腌制甏头咸菜了,拿切细个雪里蕻菜搭盐一道辣辣大个搪瓷面盆当中【niok】,一直到稍稍洇出水来,再可以塞到甏里向,甏勿好忒大,要用中等大小个甏来腌最好,咸菜塞满八九分后,要看到洇出水来,拿伊用力压实,上头还要用重个石头压紧,过脱两个礼拜个辰光,只要淋上一眼眼麻油可以吃了,味道极其爽口,搿个辰光弄堂里就是搿点有钞票人家吃惯山珍海味、油腻物事个,也侪会得拿了一只小碗来讨一碗来清清油腻肠胃。

  因为咸菜腌得好勿好个关键就是辣摆盐个比例上头,弄堂里交关人家侪想学了自家操练,结果侪呒没成功,勿是发酸就是咸得发苦,可见姆妈绍兴老家腌咸菜搿套经验还是相当老到个!

  从现在个角度来讲,假使搿能个甏头咸菜还可以用来作为其他食材个配料浪,像烹饪鱼个辰光撒一层甏头咸菜,搿味道鲜是鲜得来屋里也勿认得了!可惜屋里向呒没一个小人学到姆妈个真传,所有个回味只好辣辣对姆妈个怀念当中了。

本文因配音关系稍作改动

(新民网编辑:田诗雍) 
今日热点

发布评论

评分:
1 2 3 4 5
 / 0 人已评
>>已有20条评论

您还能输入140

同时转发到上海滩微博
  • 数据加载中……

微访谈

微言博议

微辩论

投票成功 “做民调 赢大奖”转盘抽奖 科沃斯地宝、交通卡、面包机、数码礼包、象印保温瓶等百份奖品等你拿 去试试手气
您已投过票 “做民调 赢大奖”转盘抽奖 科沃斯地宝、交通卡、面包机、数码礼包、象印保温瓶等百份奖品等你拿 去试试手气