今日空气质量  
天平家园 鹤翔航头 朱家角 古镇泗泾 今日九星 宝山社区 璀璨徐家汇 定海家园 科瑞物业 湖南社区 健康枫林 今日红梅 今日练塘 龙华社区 曲阳社区 庙行之声 北站社区
您现在的位置:首页 > 上海闲话 > 沪语听听看 > 正文

图书馆里“辟情操”

2013-04-24 09:50
来源:新民网         新民网编辑:田诗雍    作者:管继平 T | T 字号: 打印 参与评论(0)


  文/管继平

  配音/任立晨

  三十年前个八十年代初,上海市区里向十来只市、区级图书馆,用现在个闲话讲,是一个老小资老浪漫个地方。伊个辰光,小青年或者学生仔求知欲相当旺盛,业余辰光侪欢喜朝图书馆跑,弄得图书馆里向人满为患,一座难求。不过,有种人是真个看书去,还有种人则是“混腔势”,看书是假,实质浪是为了去谈谈恋爱轧轧朋友。

  过去男女谈朋友个约会地方,蛮有讲究。据本人留心观察,大致好分三类:

  第一类,基本浪属于赶潮流掼浪头朋友,比较时髦,伊拉一般欢喜约辣电影院门口,因为过去上海滩个每只电影院,侪属于时尚地标性质个地方,时髦男女约辣此地,顺便看场电影,假使再加上零食脱饮料咾啥,花费大概要一二元左右,基本浪也算是大开销了;而第二类,就是普通青工,一般欢喜约辣辣公园门口,然后兜一趟公园(门票五分),假使再弄点饮料小吃么也就是消费三五角左右;至于第三类,有点文化元素个人,约会地点通常会摆辣脱人民公园一墙之隔的上海图书馆了(即今朝个上海美术馆)。到图书馆以读书个名义谈恋爱,既可以显示自己属于知识一族,而且开销交关省,基本属于“零成本”,因为图书馆又勿要门票,只须亮亮工作派司就好了。

  图书馆里“辟情操”,除脱勿要开销之外,还有最大个好处就是安静,迭个正好符合恋爱中个男女喁喁切切、轻声私语个特点。记得当时个辰光读书风气蛮浓,老多年轻人侪有泡图书馆个习惯。本人伊个辰光廿岁出头,也喜欢借书读书,所以每天夜饭吃好,六点到九点,几乎侪泡了图书馆里向。辰光一长,阿拉十来个差不多个年轻人不仅相识,还互相形成了书友“圈子”,经常辣辣一道切磋心得体会。讲起图书馆里个恋爱故事,阿拉“圈子”里还真有一桩成功案例,“眼眼交”拨阿拉侪看见。

  当时阿拉格只图书馆个“圈子”里,有一个小青年阿辰,曾经梦想当一名作家,所以每天,伊泡辣图书馆里读中外名著,摘抄名人格言。后来他看中了一道来看书个、从事幼教工作个一位姑娘。从此,阿辰每趟到图书馆,中外名著没心思看了,就看迭个小姑娘坐辣啥地方,伊就坐过去。刚开始叫“郎有心,妹无意”,姑娘多次嫌变烦,看到阿辰坐过来就索性收起书包,调一只座位,但是阿辰不厌其烦,紧随其后,反正姑娘坐啥地方伊就跟牢子坐啥地方。后来不仅辣辣图书馆,姑娘看好书回屋里厢,阿辰也“盯功”不减,一路护送,假使姑娘不让伊送,伊就尾随其后,风雨无阻。

  俗话讲“好女就怕缠”,或许是阿辰个精诚所至吧,故事发展到后来,果然有了“松动”,两家头已经勿像刚刚开始辰光介抵触了,“情操”也开始“辟”起来了。再后来,阿拉辣辣图书馆里已经看不见伊拉了,因为伊拉图书馆里也勿大来了。后来好几年过去,我辣朋友之间听说,阿辰当年迭桩图书馆里个爱情,果然成功了,而且还开花结果,养了一个“大胖儿子”。倒蛮好,迭位曾经立志要成为作家个阿辰,一“家”虽然没做成,另外一“家”却做成功了。

本文因配音关系略作改动

(新民网编辑:田诗雍) 
今日热点

发布评论

评分:
1 2 3 4 5
 /  人已评
>>已有条评论

您还能输入140

  • 数据加载中……

微访谈

微言博议

微辩论

投票成功 “做民调 赢大奖”转盘抽奖 科沃斯地宝、交通卡、面包机、数码礼包、象印保温瓶等百份奖品等你拿 去试试手气
您已投过票 “做民调 赢大奖”转盘抽奖 科沃斯地宝、交通卡、面包机、数码礼包、象印保温瓶等百份奖品等你拿 去试试手气