天平家园 鹤翔航头 朱家角 古镇泗泾 今日九星 宝山社区 璀璨徐家汇 定海家园 科瑞物业 湖南社区 健康枫林 今日虹梅 今日练塘 龙华社区 曲阳社区 庙行之声 北站社区 江桥报 太平家园 嘉兴天地 美丽顾村 和谐盈浦 金泽报道 康健社区 走进广中 川北印象 重固家园 今日佘山 永丰社情 友谊社区 今日张江
关闭
新民网移动客户端点击或扫描下载
您现在的位置:首页 > 上海闲话 > 沪语听听看 > 正文

从荡马路到数电线杆

2014-09-10 16:38
来源:新民晚报        新民网编辑:田诗雍    作者:阿仁T | T 字号: 打印 参与评论(0)

  文图/阿仁

  北方朋友称散步为溜达。上海个城里人称散步为荡马路。“一直孵辣屋里向,闷煞。今朝出去荡荡马路散散心。”荡马路是呒没啥个明确指向个,也呒没必定要买点啥个吃、穿、用东西个意向。反正一个人也好、几个亲戚朋友做搭子也好,跑到马路浪东兜兜、西看看,脚酸了就歇一歇,人吃力了就打回票。用现在个闲话来讲,搿个也好算是休闲生活个一档节目。老上海最早欢喜去南京路荡马路。南京路商店多,百货公司大,吃食店也勿少。辣南京路上荡一圈马路就算是空手去、空手还,也算是开过眼界、领过市面了。后来是淮海路领导时髦了。淮海路浪个妇女商店、大方绸布店、开瑞服装店、全国土产商店、上海西菜社、益民百货商店好像要比南京路更加洋气一点。到南京路去是土,到淮海路去是洋,阿拉年轻个辰光就是搿样来划分个。又后来开出了四川路。四川路是以价廉物美来出名个。到四川路去荡马路可以淘点便宜货回来显显宝。上海滩个“三街一场”当初就指个是南京路、淮海路和四川路三街。一场是豫园商场。上海人还是要称伊为老城隍庙。到老城隍庙去就难称为荡马路,里向是人贴人、人轧人,只好形容为轧闹猛。要勿是乡下头来亲戚白相上海滩,老上海人是难得会去城隍庙个。

  早个几十年,上海人谈朋友谈恋爱个必备程序之一就是去荡马路。搿个也被大家称之为“数电线杆”。马路上个电线木杆一根又一根个计数过去,知心闲话讲勿光。十趟、廿趟数过电线木杆个就可以算敲定了。伊个辰光谈婚论嫁个成本太便宜了,用勿到去买名牌买名表买金银手饰。荡马路荡得肚皮饿了,一碗阳春面、一碗小馄饨就搞定哉。呒没听到过数数电线木杆就数穷了个恋爱故事。伊辰光大家一样穷、也一样富。

  现在上海人也习惯用散步这个词了。“早浪向空气好,出去散散步。”“吃好夜饭去散散步,帮助消化减肥。”荡马路也变化成“出门兜一圈”了。好像是上海人有点嫌弃这个“荡”字了。东荡荡、西荡荡,游手好闲,与今朝大上海个快速节奏合勿上拍子了。数电线杆也落伍了。侬走我跟、我前侬后被四只轮盘代替了。“我开车来接侬!”“到甪直去兜兜!”“到西塘去转转!”还会去马路浪荡来荡去吗,勿用。油门一支,立马就到西湖、虎丘。奔向婚庆殿堂个步子要比老一代人快多了。

新民网茶馆由新民网出品
微信号:newteahouse
无节操、有道理
最麻辣,最有趣的时事脱口秀!
你今天脑补了吗?

新民网事由新民网出品
微信号:xinminwangshi
突发事、新鲜事、有趣事
感人事、烦心事等你来爆料!
扫一扫,关注有礼!

侬好上海由新民网出品
微信号:helloshanghai2013
吃喝玩乐、上海故事、同城活动
每天热爱上海多一点
加入小侬家族就对啦!

(新民网编辑:田诗雍)
今日热点

发布评论

评分:
 /  人已评
>>已有条评论

您还能输入140

查看网站地图

您还未登录
用户名:
密    码:
下次自动登录    找回密码
没有账号?    立即注册
新民网友:
评论成功

评论成功,谢谢参与!

点“看微博”查看您的上海滩微博

   

评论成功

评论成功,谢谢参与!