今日空气质量  
您现在的位置:首页 > 上海闲话 > 侬讲伊讲 > 正文

排门板

2013-01-16 17:42
来源:新民晚报         新民网编辑:田诗雍    作者:寿幼森 T | T 字号: 打印 参与评论(0)

  排门板就是商铺门口关门后个上门个门板。现在大家是看大勿见了。现在商店大门一般侪是卷帘门。但是辣辣上海闲话当中,“排门板”还时常会用到其他地方。

  比如讲辣辣足球场浪任意球前组织个人墙,上海人就会叫:排门板!有辰光有人挡了自家个视线,就会有人讲:喔哟!侬勿要像排门板一样挡辣前头!老早讲一家商铺规模个辰光会得讲:搿家人家几堂排门板!一堂就是一个开间。通常个排门板要3米多高,40-50公分宽,足足有得5公分厚!迭个辰光一早起来,学生意个人【徒弟】侪会得马上去扛排门板,开店铺个门,搿个是伊拉每天要做个第一堂功课!有种夜里还要做生意个商铺,排门板浪向会有一扇小窗,夜里向只要有人敲门就可以直接做生意。

  现在迭种样子个排门板成了珍稀物品。

(新民网编辑:田诗雍) 
今日热点

发布评论

评分:
1 2 3 4 5
 / 0 人已评
>>已有20条评论

您还能输入140

同时转发到上海滩微博
  • 数据加载中……

微访谈

微言博议

微辩论

投票成功 “做民调 赢大奖”转盘抽奖 科沃斯地宝、交通卡、面包机、数码礼包、象印保温瓶等百份奖品等你拿 去试试手气
您已投过票 “做民调 赢大奖”转盘抽奖 科沃斯地宝、交通卡、面包机、数码礼包、象印保温瓶等百份奖品等你拿 去试试手气