您现在的位置:首页 > 上海闲话 > 老里八早 > 正文

当年个DIY

2012-11-14 15:45
来源:新民晚报         新民网编辑:田诗雍    作者:叶世荪 T | T 字号: 打印 参与评论(0)

  阿拉小辰光,社会物质供应实在呒没现在介丰富,交关物事侪是DIY——自家动手做个。记得埃个辰光比较吃香个有两样:

  一样是矿石机。先到虬江路、中央商场淘零件。一只像现在卷筒纸芯子个磁鼓、一卷漆包铜线,几只电阻电容两极管,寻一块胶木板,钻好洞眼,乃末电烙铁蘸蘸松香焊啊焊啊……阿拉楼下亭子间小毛就会做。松香烊脱格味道一出来,小毛拉娘就会辣公用厨房间里,边像数落边像卖洋介告诉阿拉:“小毛又辣爬肚肠了。”矿石机实际浪就是一种简单个收音机。利用电磁转换原理搭仔信号放大电路,收听广播电台电波。为仔听得清爽,还要搭一根铜丝辣自来水管子浪做天线。我听过小毛做个矿石收音机,嗤啦嗤啦侪是交流声,真正电台难板听得到。难度还要高一眼个是做煤油炉。老早勿是家家人家侪有煤气个,更加覅讲电磁灶、微波炉了。赅只煤油炉老扎台型了!做煤油炉先要觅宝介觅交关相巧个马口铁罐头。大一眼扁扁个饼干听用来做底盘,也是摆煤油个油箱。挨下来是两三只口径各样格铁罐头做煤油炉格胆,最难触祭【吃】个是让灯芯火绒上升下降个传动装置。隔壁长脚爷叔做个煤油炉,外面油漆得邪气好看,就是烧个辰光灯芯勿好夹大小,一只火头用到底。拨人家笑仔长长远远。现在个DIY,阿拉老里八早白相过了。

(新民网编辑:田诗雍) 
今日热点

发布评论

评分:
1 2 3 4 5
 / 0 人已评
>>已有20条评论

您还能输入140

同时转发到上海滩微博
  • 数据加载中……

微访谈

微言博议

微辩论