今日空气质量  
您现在的位置:首页 > 上海闲话 > 老里八早 > 正文

大考大白相,小考小白相

2013-01-16 17:39
来源:新民晚报         新民网编辑:田诗雍    作者:沈寿仁 T | T 字号: 打印 参与评论(0)

  文/沈寿仁

  2013年元旦一过,学生仔连牢上了八天课,接下去一个礼拜就是大考,弄得两个小囡读书是读得煞度【吃力】唻,真正是罪过【可怜】,罪过。记得阿拉小辰光读书,特别是读初中个辰光,大考大白相,小考小白相,搿个勿是讲自家小辰光哪能聪明,读书哪能来三,而确实是时代勿一样了。

  阿拉读书个辰光,学堂、家长搭仔社会对小囡个要求呒没现在介高,压力呒没现在介大,再加上“少年不识愁滋味”,所以碰着考试,好像呒没啥个好紧张个。还有,平常辰光多多少少总归有得回家作业个,每天吃好夜饭也要垃拉廿五支光个电灯泡下头做功课,第二天好交差。碰着考试了,作业呒没了,第一堂考试,答完考卷交脱,就可以到操场上厾厾篮球,踢踢足球或者嘻嘻哈哈,做做游戏;第二堂考试考好嘛,就可以直接放学回去笃定白相了。

  再有,埃个辰光苏联是“老大哥”,交关地方侪照搬苏联个一套,外语学个也是俄语,啥个特瓦利希【同志】、斯巴希巴【谢谢】、达斯韦达妮娅【再见】咾啥,现在侪派勿着用场了。平常作业搭考试打分也学苏联人实行5分制,5分优秀,4分良好,3分及格,2分就是开红灯了。只要考到大约摸现在个90分以上,大致浪就是5分了,所以好像勿要花忒【太】大个力气,学生手册浪向常庄门门侪是5分,灵光了勿得了。现在个百分制,勿好推板一分两分,勿见排名就可能落下去十几名,实在吃勿大消,现在个小囡个压力实在是忒大了。有一趟,我对我个孙子讲,阿拉老早是大考大白相,小考小白相,伊眼睛拨瞪拨瞪看牢我,弄勿懂是啥个意思,心想哪能有介好事体!

(新民网编辑:田诗雍) 
今日热点

发布评论

评分:
1 2 3 4 5
 / 0 人已评
>>已有20条评论

您还能输入140

同时转发到上海滩微博
  • 数据加载中……

微访谈

微言博议

微辩论

投票成功 “做民调 赢大奖”转盘抽奖 科沃斯地宝、交通卡、面包机、数码礼包、象印保温瓶等百份奖品等你拿 去试试手气
您已投过票 “做民调 赢大奖”转盘抽奖 科沃斯地宝、交通卡、面包机、数码礼包、象印保温瓶等百份奖品等你拿 去试试手气