今日空气质量  
天平家园 鹤翔航头 朱家角 古镇泗泾 今日九星 宝山社区 璀璨徐家汇 定海家园 科瑞物业 湖南社区 健康枫林 今日红梅 今日练塘 龙华社区 曲阳社区 庙行之声 北站社区
您现在的位置:首页 > 上海闲话 > 老里八早 > 正文

邻舍道里凑铜钿

2013-03-20 17:29
来源:新民晚报         新民网编辑:田诗雍    作者:陈安平 T | T 字号: 打印 参与评论(0)

  文/陈安平(苏州)

  我伲小个辰光,记得最牢个是屋里缺铜钿。老早辰光屋里向小囡交交关,赚钞票个只有阿拉爷一个人。清楚个记得阿哥垃拉1963年考取了北京师范大学,阿哥读书个路费、学习用品、棉衣棉裤棉鞋侪缺缺。哪能办?邻居顾师傅出了个主意。顾师傅说,能考取大学勿容易!搿能,我伲学人家来佮【gek】“会”,寻眼老邻居帮帮忙。

  邪气热心个顾师傅召集了十家老邻居,每家人家拿出十元洋钿拨我爷娘。

  第二个月有搿九家老邻居每家拿一张纸,纸浪向写一个数字,邻居老李写个8.9元,其他人家个数字侪比伊大,数字最小个老李拿第二个月个钱。此时,每家只要拨老李8.9元就可以算10元,我要拨老李10元。第三个月,又剩下个八家邻居每家写一张纸,纸上写一个数字,邻居老章写个8元,其他人家个数字都比他大,数字最小的老章拿第三个月个钱。此时,每家只要给老章8元就可以算10元,我家搭以前已经拿过钞票个老李要给老章10元。第四个月又剩下个七家邻居,啥人写个钞票最少,啥人拿第四个月,以前已经拿过钞票个侪要拿出10元。

  以此类推,一直到最后一家拿到其他九家邻居拨伊个10元。假使其中有邻居失约,呒没拿出钞票个话,迭个邻居个10元就又阿拉屋里出。搿个辰光,邻居搭邻居之间个关系老真诚个,也老少有邻居搬场个,拆烂污个极少。来“会”,有眼像现在的“招标”,早拿到钞票个也要付一定个利息,所以垃拉当时有一定个合理性,也解决了缺钞票个燃眉之急。

  为了尽快担当改善家庭生活个重任,希望父母亲勿再来“会”,希望家庭勿再缺钞票,我呒没考大学,阿拉第一个报名去了崇明农场。

(新民网编辑:田诗雍) 
今日热点

发布评论

评分:
1 2 3 4 5
 / 0 人已评
>>已有20条评论

您还能输入140

同时转发到上海滩微博
  • 数据加载中……

微访谈

微言博议

微辩论

投票成功 “做民调 赢大奖”转盘抽奖 科沃斯地宝、交通卡、面包机、数码礼包、象印保温瓶等百份奖品等你拿 去试试手气
您已投过票 “做民调 赢大奖”转盘抽奖 科沃斯地宝、交通卡、面包机、数码礼包、象印保温瓶等百份奖品等你拿 去试试手气