天平家园鹤翔航头朱家角古镇泗泾 今日九星宝山社区璀璨徐家汇定海家园科瑞物业湖南社区健康枫林今日虹梅今日练塘龙华社区曲阳社区庙行之声北站社区江桥报太平家园嘉兴天地美丽顾村和谐盈浦金泽报道康健社区走进广中
关闭
新民网移动客户端点击或扫描下载
您现在的位置:首页 > 上海闲话 > 老里八早 > 正文

年底辰光送挂历

2013-12-09 11:51
来源:新民晚报        新民网编辑:田诗雍    作者:凌耀芳T | T 字号: 打印 参与评论(0)

  文/凌耀芳

  上世纪80年代,公历11月份刚刚过脱一半横里,老爷叔就发了调头,吩咐儿子、囡儿去买挂历,两个小囡听闲话,老爷个指示,积极响应。勿过几日天,每到下班辰光,两个小家伙手里捧个,肩胛窝挟个,一捆捆挂历,跟运甘蔗、甜芦粟差勿多,“滋溜”穿过楼下灶披间,也勿顾灶披间胖阿婆眼热个目光,一径冲上木楼梯,送到住大前楼个老爷叔屋里向。

  老爷叔戴上老花眼镜,眯眯笑个打开一本本挂历,伊有一份名单,平常介日欠人家眼情、麻烦过人家个、老同事、老朋友、亲眷道里个名字统统辣海搿份名单浪。老爷叔一面用热气腾腾个脚爪黄豆汤招待两个小囡,一面要求伊拉再接再厉,多找几本暂时缺货个挂历。

  公历12月中旬快到了,老爷叔写字台上头个挂历像柴爿一样堆得山一样高,老婶婶揩台子都呒没办法揩,伊日日夜夜催老爷叔拿搿堆物事送出去。老爷叔讲:“覅急,压台戏侪辣后头,再等两天,等伊拉拿一批新个来。”

  讲是搿能讲,老爷叔自家也悄悄行动起来了。新年挂历,一到公历十二月底就差勿多像过了中秋个月饼成大饼了,再讲,早一天送出去,对方兴许有辰光转送送做一份人情。

  最最赞,烫金个风景照挂历,送拨拉某某医院个某某医生,人家拨老爷叔开过勿少中药方子,老爷叔几十年吃下来,身体还蛮好。要过新年了,勿好忘记脱人家。

  伊个辰光,医生清廉,勿行收红包,过年送本挂历已经蛮开心了。剩下来个风景照,几个老护士、小护士分分,人家每天辣拉一片白个医院里向做,看看绿颜色个山山水水,多写意啊!想到搿搭,老爷叔个面孔浪向光头十足。老爷叔七十多,风度、噱头侪老好。

  手头搿本比基尼、穿吊带衫模特挂历,巧笑顾盼个影星云集,送拨拉王师傅!王师傅是老爷叔个老朋友了,修半导体一只鼎。一年前,王师傅个太太呒没了,王师傅嘴巴里向虽然勿讲,老爷叔懂经,阿里会得勿懂伊个心思呢?

  还有弄堂口个小皮匠,上个号头老爷叔个布底鞋子脱针脚了,叫伊缝,伊硬劲勿肯收钞票,搿份人情,老爷叔用一本大红花挂历还脱了。

  临近年底,写字台浪向空落落起来,大前楼个门常开辣海,闻得到灶披间里冒上来个煮笋干个香味道,间或胖阿婆还会叫一声“前楼阿嫂水开了”。

  邻居道里,照顾得着,也勿好怠慢。老爷叔横挑竖拣,拿仔一本小囡辣海石榴树下头白相个挂历走下楼去,送拨了伊,祝伊新年快乐,多子多福。

(新民网编辑:田诗雍)
今日热点

发布评论

评分:
 /  人已评
>>已有条评论

您还能输入140

查看网站地图

增值电信业务经营许可证(ICP):沪B2-20110022号 | 互联网新闻信息服务许可证:3112009001 | 信息网络传播视听节目许可证:0909381

广播电视节目制作经营许可证:(沪)字第536号 | 新民晚报官方网站 xinmin.cn ©2013  All rights reserved.

您还未登录
用户名:
密    码:
下次自动登录    找回密码
没有账号?    立即注册
新民网友:
评论成功

评论成功,谢谢参与!

点“看微博”查看您的上海滩微博

   

评论成功

评论成功,谢谢参与!