天平家园鹤翔航头朱家角古镇泗泾 今日九星宝山社区璀璨徐家汇定海家园科瑞物业湖南社区健康枫林今日虹梅今日练塘龙华社区曲阳社区庙行之声北站社区江桥报太平家园嘉兴天地美丽顾村和谐盈浦金泽报道康健社区走进广中川北印象重固家园今日佘山
关闭
新民网移动客户端点击或扫描下载
您现在的位置:首页 > 上海闲话 > 老里八早 > 正文

辣上海讲“到上海去”

2014-04-21 14:27
来源:新民晚报        新民网编辑:田诗雍    作者:许晓铭T | T 字号: 打印 参与评论(0)

  文/许晓铭

  阿拉新村是解放后辣乱坟岗浪建造个,地处杨浦区和宝山县(现在是区啦!)个交界处,属于偏僻落乡个“下只角”,当年阿拉新村门口只有一条55路公交线路哦!

  迭个新村是某大学教职员工个家属宿舍,居民来自五湖四海,北方人多于南方人,真正个本地上海人更是少得可怜。告咾伊个辰光新村个大人、小囡差勿多侪用勿标准个普通话交流,上海闲话讲勿来个。

  住辣落乡个下只角,又讲勿来嗲悠悠、甜蜜蜜个上海闲话,阿拉老有自知之明个做着“乡巴子”。节假日,要是阿拉坐公交车去闹猛个外滩、南京路、淮海路咾啥个地方,就会老骄傲个跟人家讲:“我要到上海去啦!”

  对比市中心个繁华摩登,阿拉就更感觉自己是生活辣乡下头个乡下人。

  有次,班浪有个同学呒没完成周六老师布置个作业,老师问为啥体勿做功课?星期天辣做啥?同学回答:爷娘带我到上海去了!迭个闲话让老师邪气生气:到上海去?难道侬勿是辣上海吗?搿里是苏州、杭州啊?后来,老师终于搞清爽迭个是阿拉个语言习惯,老师特为花几分钟时间辣班级教育开导阿拉:外地人来上海可以讲“到上海去”,生活辣上海,迭搭里就是组成上海个一部分,哪能可以搿样讲呢?

  几十年过去了,阿拉迭个落乡地方个变化老大老大个:马路宽了,公交线路增加了好几条,尤其是地铁十号线个开通,让阿拉个出行变得方便快捷。商业区也日渐发达,逛街、购物、休闲、娱乐,应有尽有。

  前些日脚阿拉几个老村民聚会,叙旧中提到了当年埃句大家侪讲过个“到上海去”,嘻笑中达成共识:迭句闲话印证了当年阿拉迭搭块个落后脱阿拉个自卑告小小个愚昧。现在,社会进步了,经济繁荣了,阿拉个上海闲话也讲得老地道了,再也勿会用勿标准的上海闲话讲:“到上海去啦!”

  伊一页,已经彻底翻过去啦!

新民网茶馆由新民网出品
微信号:newteahouse
无节操、有道理
最麻辣,最有趣的时事脱口秀!
你今天脑补了吗?

新民网事由新民网出品
微信号:xinminwangshi
突发事、新鲜事、有趣事
感人事、烦心事等你来爆料!
扫一扫,关注有礼!

侬好上海由新民网出品
微信号:helloshanghai2013
吃喝玩乐、上海故事、同城活动
每天热爱上海多一点
加入小侬家族就对啦!

(新民网编辑:田诗雍)
今日热点

发布评论

评分:
 /  人已评
>>已有条评论

您还能输入140

查看网站地图

增值电信业务经营许可证(ICP):沪B2-20110022号 | 互联网新闻信息服务许可证:3112009001 | 信息网络传播视听节目许可证:0909381

广播电视节目制作经营许可证:(沪)字第536号 | 新民晚报官方网站 xinmin.cn ©2013  All rights reserved.

您还未登录
用户名:
密    码:
下次自动登录    找回密码
没有账号?    立即注册
新民网友:
评论成功

评论成功,谢谢参与!

点“看微博”查看您的上海滩微博

   

评论成功

评论成功,谢谢参与!