天平家园鹤翔航头朱家角古镇泗泾 今日九星宝山社区璀璨徐家汇定海家园科瑞物业湖南社区健康枫林今日虹梅今日练塘龙华社区曲阳社区庙行之声北站社区江桥报太平家园嘉兴天地美丽顾村和谐盈浦金泽报道康健社区走进广中川北印象重固家园今日佘山永丰社情
关闭
新民网移动客户端点击或扫描下载
您现在的位置:首页 > 上海闲话 > 老里八早 > 正文

小八腊子“嘉年华”

2014-08-25 10:26
来源:新民晚报        新民网编辑:田诗雍    作者:丁婷婷T | T 字号: 打印 参与评论(0)

  配图 / 桑麟康

  文/丁婷婷

  上海老运动员沈坚强办了一家游泳俱乐部,游泳俱乐部就辣威海路浪。每趟我走过辰光闻到消毒水漂白粉个味道,我总归想起上世纪70年代,南京西路浪个新城游泳池,伊搭真是小八腊子白相个好地方。

  几十年前头,大名鼎鼎个新城游泳池就辣海南京西路成都路口(现在个南证大厦此地块)。

  伊辰光一放暑假,去新城游泳是小人个最爱。小人享受学生场优惠,8分洋钿一张游泳票,辣水里泡脱一个钟头,又风凉又可以白相,价廉物美。外加,一个礼拜要去三趟,要么一三五,要么二四六,买连票个。去起来,一般侪是学堂里同学轧好道,一道去;要么是兄弟姐妹大个带小个一道去,大有小八腊子开会了个感觉。告咾,一到大热天,新城游泳池门口最闹猛,进进出出侪是个学生子,日场连晚场,有辰光游泳池里人多得像插蜡烛。

  新城游泳池个闹猛让隔壁一家两开间个洁民食品店也闹猛起来了。一个钟头一场,一歇歇就起个蓬头。放出来个学生子,侪会轧到店里买点心冷饮吃,店里向就像打翻了田鸡箩,叽叽喳喳,一浪高过一浪。侬买啥,伊买啥,互相之间哇哇商量;有个还要哗【wha】啦哗啦,喂喂,侬借我一分洋钿!小朋友头发浪向面孔浪向侪是水。还有一点男小囝,拿湿溚溚个毛巾、游泳裤顶了头高头。伊拉喉咙砰砰响,急出乌拉叫,“买买”。柜台外头一层一层个小人,伸出来个手捏仔一张湿溚溚钞票,差勿多戳到营业员个面孔浪向。

  伊个辰光,大多数大人侪会拨小人一点铜钿,小八腊子个消费水平大概分三个档次,5分一档、一角一档、两角一档。有5分洋钿个小朋友就好买一只4分个糖糕,糖糕是三角形个,像大写个英文字母A,黄黄个油滋滋个甜甜个,也蛮受欢迎。有一角个小朋友高级点,可以买一只糖糕,再加六分洋钿个一杯酸梅汤,或者是糖糕加4分洋钿个一根赤豆棒冰,又吃点心又吃冷饮。贰角个小朋友就更加高级了,可以吃蛋糕搭仔牛奶,一块圆个清水蛋糕,7分洋钿,再加一瓶可可牛奶,1角3分。或者一只8分个鸡心白元蛋糕,再加一根8分个奶油雪糕。不过大多数小朋友侪是一角个水平。

  伊个辰光,洁民食品店店堂间里还有两只火车台,还放了几只凳子,本来是让人家轧朋友个情侣、年纪大个人买了牛奶坐下来慢慢吃个。碰到搿个辰光侪部拨小八腊子占领。伊拉个白相好像还勿煞念,有个人就头对头坐辣海茄山河;有个人互相之间物物交换,大家尝尝味道,用现在个闲话讲,叫分享,伊拨伊咬口棒冰,伊拨伊咬口糖糕;一面讲一面还要拿手里向滴水个游泳衣裤绞绞干,弄得店堂间里侪是个水。店里向个老师傅就只好拿仔拖畚拖地板,一边拖一边骂:“小鬼头,侬看看看,人家勿要掼死啦?”真个,搿个辰光,侬看到侪是一只一只笑歪嘴巴个面孔,扎劲是扎劲得勿得了;侬听见是咯咯个笑声。想想也是,又白相,又好有的吃,勿开心又老爷了。

  更想勿到后来阿拉学堂里个好几个年纪比我轻个老师侪讲,伊拉小辰光辣新城游泳池里游好泳侪到洁民食品店里买物事吃个。讲起当时个样子,个个人还手舞足蹈,味道交关好。伊拉讲搿个辰光呒没现在啥个海滩游、欢乐谷搿能个豪华,不过,仍旧是阿拉小八腊子个“嘉年华”。我想,是呀,搿个辰光小人更多个是辣海享受同学之情、手足之情,搿是千金难买个。

  现在,辣拉南京路浪再也呒没新城游泳池了,再也看勿到洁民食品店了,再也见勿到一群群小八腊子嗡进嗡出个开心煞脱个场面了。

新民网茶馆由新民网出品
微信号:newteahouse
无节操、有道理
最麻辣,最有趣的时事脱口秀!
你今天脑补了吗?

新民网事由新民网出品
微信号:xinminwangshi
突发事、新鲜事、有趣事
感人事、烦心事等你来爆料!
扫一扫,关注有礼!

侬好上海由新民网出品
微信号:helloshanghai2013
吃喝玩乐、上海故事、同城活动
每天热爱上海多一点
加入小侬家族就对啦!

(新民网编辑:田诗雍)
今日热点

发布评论

评分:
 /  人已评
>>已有条评论

您还能输入140

查看网站地图

增值电信业务经营许可证(ICP):沪B2-20110022号 | 互联网新闻信息服务许可证:3112009001 | 信息网络传播视听节目许可证:0909381

广播电视节目制作经营许可证:(沪)字第536号 | 新民晚报官方网站 xinmin.cn ©2013  All rights reserved.

您还未登录
用户名:
密    码:
下次自动登录    找回密码
没有账号?    立即注册
新民网友:
评论成功

评论成功,谢谢参与!

点“看微博”查看您的上海滩微博

   

评论成功

评论成功,谢谢参与!