天平家园鹤翔航头朱家角古镇泗泾 今日九星宝山社区璀璨徐家汇定海家园科瑞物业湖南社区健康枫林今日虹梅今日练塘龙华社区曲阳社区庙行之声北站社区江桥报太平家园嘉兴天地美丽顾村和谐盈浦金泽报道康健社区走进广中
关闭
新民网移动客户端点击或扫描下载
您现在的位置:首页 > 上海闲话 > 弄堂茄山河 > 正文

天冷了弄只盐水瓶焐焐

2013-12-30 10:24
来源:新民晚报        新民网编辑:田诗雍    作者:侯宝良T | T 字号: 打印 参与评论(0)

  文/侯宝良

  记得有趟天气特别阴冷,眼眼叫还小区停电,碰到小学同学到阿拉屋里来白相。空调、取暖器侪勿好开,我呒没办法只好拿出两只“老古董”级别个玻璃“盐水瓶”,充仔开水,一人一只来取暖焐焐手,一同学看到仔讲:“蛮好嘛,老里八早侪是搿能介焐手个,侬还记得有年冷天到阿拉屋里开小组辰光还人人一只,阿是老适意个!”拨伊搿能一讲倒让我回忆起当时个情况。

  好像小辰光个天气要比现在冷得多,学堂里一般只上半天课,还有半天总归分小组垃拉同学个屋里一道做功课、做游戏咾啥个。碰到特别冷个天气,条件好点个家长会充只汤婆子或热水袋拨大家焐焐手再做功课,不过粥少僧多大家焐勿过来。到迭个小朋友屋里就情况勿一样了,因为伊拉大阿姐垃拉医院里做护士,屋里有交交关关个“盐水瓶”。搿种物事现在拨一次性个塑料袋吊针替代后看勿见了。搿种一只500毫升个瓶外径10几公分、20几公分高低,瓶口小又有橡皮塞头,老密封个,用来冲热水取暖勿要忒好哦。做功课前头阿拉先焐焐手,再摆进棉袄里个肚皮搿搭位置,坐垃小矮凳浪连大腿侪热烘烘个,过歇就觉着身浪暖热多了,大家勿再“苟头缩颈”,做功课也爽快了。做完功课大家手捧盐水瓶一道做游戏、唱歌,勿要太开心噢。

  回想想老早仔个冷天辰光,勿像现在有介许多个电暖设备,就算焐焐“盐水瓶”也是一种享受了。

(新民网编辑:田诗雍)
今日热点

发布评论

评分:
 /  人已评
>>已有条评论

您还能输入140

查看网站地图

增值电信业务经营许可证(ICP):沪B2-20110022号 | 互联网新闻信息服务许可证:3112009001 | 信息网络传播视听节目许可证:0909381

广播电视节目制作经营许可证:(沪)字第536号 | 新民晚报官方网站 xinmin.cn ©2013  All rights reserved.

您还未登录
用户名:
密    码:
下次自动登录    找回密码
没有账号?    立即注册
新民网友:
评论成功

评论成功,谢谢参与!

点“看微博”查看您的上海滩微博

   

评论成功

评论成功,谢谢参与!