天平家园鹤翔航头朱家角古镇泗泾 今日九星宝山社区璀璨徐家汇定海家园科瑞物业湖南社区健康枫林今日虹梅今日练塘龙华社区曲阳社区庙行之声北站社区江桥报太平家园嘉兴天地美丽顾村和谐盈浦金泽报道康健社区走进广中川北印象重固家园今日佘山永丰社情
关闭
新民网移动客户端点击或扫描下载
您现在的位置:首页 > 上海闲话 > 弄堂茄山河 > 正文

一早上镇孵茶馆(上)

2014-06-09 11:00
来源:新民晚报        新民网编辑:田诗雍    作者:任向阳T | T 字号: 打印 参与评论(0)

  文/任向阳

  郊区每个集镇侪有得一两家茶馆,垃上个世纪八十年代前头,农村里向个男老人侪欢喜到镇浪茶馆碰头吃茶。吃茶是伊拉每日天个早功课。茶勿吃,人勿爽。有道是“吃早茶咾汏【dha】肚肠,七话八话寿命长”。

  乡下头讲起到茶馆里吃茶就叫“孵【bhu】茶馆”。一个“孵”字,话出了老年茶客心里向囥垃海个对茶馆个勿离勿弃个深厚感情,话出了老年茶客慢洋洋笃散散老茄茄个心理状态,话出了老年茶客见过世面品过咸淡之后个稳重性格。

  乡下老人石录【从床上起来】了早,就是垃寒场里,也是早来勿得了,四点多就出门了。五点钟勿到,天还呒没亮,茶馆店里已经亮起来了。搿辰光黄昌昌个电灯火照来着亮个地方,肯定是茶馆店。

  寒场里一早上镇,着冷哪能办?老人自有标准个防寒装备:厚绒个“行灶帽”像一只直筒筒个行灶套垃头浪,帽子前头只有眼睛告鼻头个位置开出了空荡;一身棉袄棉裤;老布袜再加老棉鞋。为了tang风,下半身还有得老布做个又长又宽又厚个束裙。从头到脚遮得密密缝缝【bhong】,再加上人垃走动,葛咾也勿大冷个。等到走进茶馆店,着着亮个灯光,熟悉个道伴,雾气拌混烟气个店堂,坐定下来看茶房拎起长嘴铜壶xiao开【揭开】紫砂茶壶盖头,朝已经放好仔茶叶个茶壶里远远较冲水进去又熟练个盖好盖头,连忙端起暖曈曈个茶壶,两只手焐牢茶壶,等歇再吃一口酾【sa,冲注】到碗盅里个茶,浑身侪暖了。

  坐到茶馆里勿为别个,只为吃茶咾扯山海经。茶馆里个茶叶是大路货个炒青、红茶末子。大部分人天热了仍旧欢喜吃红茶,因为红茶经泡,有种焐熟个带甜个梗草香味,茶味道比较浓,好吃。山海经扯起来就无边无际了,话咾诺【我】一棚长毛兔昨日剪着斤半兔子毛,搿抢【这阵】收购价涨垃弹;话咾水根垃儿子出远洋船带归【ju】一只电视机,客堂里日逐【每天】夜头围满仔人;话咾温州人可以自己开厂了,扁担挑出来个塑料面盆比供销社便宜……讲起来是有话呒话,七搭八搭,听个新鲜咾话个有趣。进仔茶馆,老年人之间吃吃谈谈,谈谈吃吃,觉着垃拉自己个世界里向,品品清香微苦个茶水,扯扯东搭黄浦西搭海个闲话,来得个自由咾适意,葛咾来得个想靠牢仔八仙桌咾“孵”来辰光长一眼。有人讲“坐垃一道有福气,走出茶馆人爽气,跑【bao】到屋里长力气,勿来茶馆要厌气。”

新民网茶馆由新民网出品
微信号:newteahouse
无节操、有道理
最麻辣,最有趣的时事脱口秀!
你今天脑补了吗?

新民网事由新民网出品
微信号:xinminwangshi
突发事、新鲜事、有趣事
感人事、烦心事等你来爆料!
扫一扫,关注有礼!

侬好上海由新民网出品
微信号:helloshanghai2013
吃喝玩乐、上海故事、同城活动
每天热爱上海多一点
加入小侬家族就对啦!

(新民网编辑:田诗雍)
今日热点

发布评论

评分:
 /  人已评
>>已有条评论

您还能输入140

查看网站地图

增值电信业务经营许可证(ICP):沪B2-20110022号 | 互联网新闻信息服务许可证:3112009001 | 信息网络传播视听节目许可证:0909381

广播电视节目制作经营许可证:(沪)字第536号 | 新民晚报官方网站 xinmin.cn ©2013  All rights reserved.

您还未登录
用户名:
密    码:
下次自动登录    找回密码
没有账号?    立即注册
新民网友:
评论成功

评论成功,谢谢参与!

点“看微博”查看您的上海滩微博

   

评论成功

评论成功,谢谢参与!