今日空气质量  
天平家园 鹤翔航头 朱家角 古镇泗泾 今日九星 宝山社区 璀璨徐家汇 定海家园 科瑞物业 湖南社区 健康枫林 今日红梅 今日练塘 龙华社区 曲阳社区 庙行之声 北站社区 江桥报 太平家园 嘉兴天地
您现在的位置:首页 > 上海闲话 > 头条 > 正文

【名人旧事】阿拉老怀念王双庆个

2013-06-09 17:09
来源:新民晚报          新民网编辑:田诗雍    作者:裴天蓉 T | T 字号: 打印 参与评论(0)

  文/裴天蓉

  有一年过年我到一老朋友屋里白相,碰巧碰到了王双庆,朋友还请我一道吃饭唻。我是兴奋了勿得了。侬想阿拉一个普通人搭一个老有名、老搞笑个滑稽演员一道吃饭会得勿兴奋点击图片分享到上海滩微博。王双庆是阿拉爷娘辈个,但伊一点呒没架子,勿倚老卖老,老热情个,阿拉一歇歇就熟了,搭伊交上了朋友。

  我告朋友坐辣一道听王双庆讲笑话,伊讲伊只要有粥吃,有辣货、大蒜吃就老开心了。伊还讲,今朝出来换了两部公交,车浪有交关人认得伊,人家问哪能不坐轿车啦,伊告人家讲伊也是老百姓呀,坐公交个大多数侪坐得起轿车个呀!哪能侪不坐啦?搿一问,车厢里乘客侪笑了起来。

  王双庆对自家蛮小气,对人家倒大方。一趟,我脱朋友到伊拉屋里去坐坐,伊硬劲要阿拉到饭店吃饭,吃好了硬劲要埋单,还讲埋单总归男人买个咾。

  王双庆文章也写得老好,介大年纪还出了本《私房积噱》,收了一只只搞笑个小故事。伊拿书送拨阿拉,扉页还写了四句话:“出书出洋相,实在勿像样,随便侬翻翻,看看白相相。”侬讲伊谦虚点击图片分享到上海滩微博

  去年,传来消息讲王双庆生重病了,阿拉大吃一惊,介乐观个人哪能会啦?阿拉搭朋友去医院看伊,本想伊生重病肯定不会笑了,呒没想到伊还是对阿拉满面孔笑容,问买点啥拨伊吃吃,伊讲伊不吃补品个,其实伊怕阿拉破费。阿拉陪伊一道讲讲笑笑,心里相老难过个,盼望伊毛病好。后来又再去看伊,已经老痩了。去年底伊走了,走了介快哦。伊曾经拨观众、朋友带来过数勿清个快乐,阿拉老想念伊个,真正怀念伊。

(新民网编辑:田诗雍) 
今日热点

发布评论

评分:
1 2 3 4 5
 /  人已评
>>已有条评论

您还能输入140

  • 数据加载中……

微访谈

微言博议

微辩论

投票成功 “做民调 赢大奖”转盘抽奖 科沃斯地宝、交通卡、面包机、数码礼包、象印保温瓶等百份奖品等你拿 去试试手气
您已投过票 “做民调 赢大奖”转盘抽奖 科沃斯地宝、交通卡、面包机、数码礼包、象印保温瓶等百份奖品等你拿 去试试手气