今日空气质量  
天平家园 鹤翔航头 朱家角 古镇泗泾 今日九星 宝山社区 璀璨徐家汇 定海家园 科瑞物业 湖南社区 健康枫林 今日红梅 今日练塘 龙华社区 曲阳社区 庙行之声 北站社区 江桥报 太平家园 嘉兴天地 美丽顾村 和谐盈浦 金泽报道
您现在的位置:首页 > 上海闲话 > 头条 > 正文

【闲话闲画】“万宝全书”个烟纸店

2013-09-02 13:06
来源:新民晚报          新民网编辑:田诗雍    作者:阿仁 T | T 字号: 打印 参与评论(0)

  文图/阿仁

  老上海个大小马路、长短弄堂里曾经“迓”着成百上千家个烟纸店。之所以讲“迓”是因为迭点烟纸店勿但小,而且从来就勿大张旗鼓个装潢店面、更新店招。交交关关个烟纸店好像从来就呒没起过店名。我住过个康悌路浪百步之内就有好几爿烟纸店,大个一爿被大家叫成“大麻皮”店,小个一爿被叫成“小麻皮”店。其实两爿店个老板虽然上了年纪,但面孔浪是一点麻子都呒没。康悌路辣解放之后改了路名,叫建国东路。东起肇周路,西至重庆路,马路勿长,总共勿到六百个门牌号头。

  上海个烟纸店要辣北方应该被称作杂货铺。烟纸店通常只是一个门面,更微型个只有半个门面。烟纸店里卖点啥?可以讲一家人家日常过日脚所需要的大小用品,伊侪能够供应上来。肥皂、草纸、牙刷、牙膏,针针线线、宽紧带、橡皮筋,各种钮扣、大小揿钮,刀片、剪刀、长短钳子,灯油、蜡烛、自来火,纱绳、麻绳、皮鞋带、跑鞋带,木梳、头绳、生发油……要能够报全烟纸店里个全部货色,只有去请唱独脚戏个滑稽界演员了。

  烟纸店里最好个生意当然是卖香烟了。香烟牌子品种齐全勿用讲,香烟还能够拆零来卖。飞马牌香烟贰角捌分一包,劳动牌香烟贰角贰分一包。侬摸出五分铜钿,就可以买到两根飞马、两根劳动牌香烟。烟纸店老板个生意经是既精明又活络,精明到一分一厘大家不吃亏,活络到随意组合只叫侬适意。

  烟纸店里最多个常客就是左邻右舍个小朋友了。烟纸店有文具供应,练习簿、笔记本、铅笔、橡皮、信纸、信封、直尺、短尺、三角板、回型针、图画钉……上了学、读了书个中小学生勿必专门去文具商店,跑跑烟纸店就可以了。吸引大小囡、小小囡去烟纸店,还由于店铺里有各种糖果,各色干点和棒冰、雪糕辣等牢伊拉。棒冰四分一根,断了棒头个叫断棒冰,就卖三分洋钿了。烟纸店个保温设备是广口保温筒,用来装冷饮。所以只记得老早仔个棒冰、雪糕上了口侪软绵绵个,勿像现在从冰柜里拿出来个伊能硬扎。

  过去个烟纸店大多数是夫妻老婆店。店堂很小,甚至呒没。前店后家,前面做小生意,后面住进一家门。老板醒了就开门,困了就打烊。一年到头纸烟店都开张接客。就是过年,年卅和年初一都开门大吉,卖大红对联告大小炮仗,显得喜气洋洋、年味十足。

  上海滩浪还有原汁原味个烟纸店吗?搜索中。呵呵。

(新民网编辑:田诗雍) 
今日热点
更多关于

烟纸店

万宝全书

的新闻

发布评论

评分:
1 2 3 4 5
 /  人已评
>>已有条评论

您还能输入140

  • 数据加载中……

微访谈

微言博议

微辩论

投票成功 “做民调 赢大奖”转盘抽奖 科沃斯地宝、交通卡、面包机、数码礼包、象印保温瓶等百份奖品等你拿 去试试手气
您已投过票 “做民调 赢大奖”转盘抽奖 科沃斯地宝、交通卡、面包机、数码礼包、象印保温瓶等百份奖品等你拿 去试试手气