今日空气质量  
天平家园 鹤翔航头 朱家角 古镇泗泾 今日九星 宝山社区 璀璨徐家汇 定海家园 科瑞物业 湖南社区 健康枫林 今日虹梅 今日练塘 龙华社区 曲阳社区 庙行之声 北站社区 江桥报 太平家园 嘉兴天地 美丽顾村 和谐盈浦 金泽报道 康健社区
您现在的位置:首页 > 上海闲话 > 头条 > 正文

【闲话闲画】坐相、立相、吃相难看(二)

2013-11-04 12:42
来源:新民晚报          新民网编辑:田诗雍    作者:阿仁 T | T 字号: 打印 参与评论(0)

  文图/阿仁

  上海人吃早饭欢喜吃饭泡粥。饭泡粥,顾名思义即是白米饭加了水再煮一煮烧成功了粥。再便当一点,冷饭用开水一冲一泡,就是泡饭了。早浪向吃泡饭,过油条,爽口。再考究一点的,剥只咸蛋、搛点肉松。如有邵万生个黄泥螺来下饭,那就是高档生活了。上海人拿【no】饭泡粥个意思引申开来,用来形容一个人讲闲话啰嗦、讲闲话勿得要领。特别是用辣打电话上,北方人讲是泡电话,上海人会讲侬饭泡粥,烦煞了。

  国人拥有个电话——当然是指手机,绝对数天下第一,相对数领先世界。也就是几年之前,上海地铁里还偶见乞丐。一个破衣烂衫个小姑娘,十四、五岁模样,摇着空纸杯辣车厢里乞讨零钱。走到我面前,我犹豫中。“大叔,行行好吧,我一天没吃过了!”忽然手机铃响了。我正要摸手机,铃声断了。抬头一看,那个小乞丐已经掏出手机接上电话了。伊还百忙里应我一声:“不好意思,大叔。我通个电话……”瞄了一眼伊个手机,还相当新款。我后来没行善。我也不勿好意思。我个手机更加老式。

  说远了。说近一点,我个问题是辣地铁车厢里、辣公交车上能勿能打电话、通电话。搿个比辣地铁车厢里,辣公交车上能勿能吃东西喝饮料个课题要高出一点层面。辣海外,搿个问题早有答案。辣公共交通个车辆里都有醒目个标识:禁用手机。图案是与禁吸烟个标识相近,一支点燃个香烟换成了一部手机。呒没人打手机。上车前大家都把手机设置于振动。如果有电话打入,可以发一短信给对方:“地铁中。稍后联系。”辣车厢里保持安静搿个是公德。

  我们呒没搿样个规矩,也就呒没搿样个习惯。车厢里打电话个朋友前仆后继。要有要紧个事体也就算了。但勿少朋友是无事生非,拨只电话来解解厌气。东家长、西家短是只电话。天气好、天气坏,是只电话。上班忙、上班空,是只电话。饭泡粥泡进了地铁里。还常常碰到借电话来掼浪头个脚色:“喂,侬听清爽了,通告财务划500万到我卡里,我看中一套房子……”嗓门瞎大,大家听到。唉,上海个“李嘉诚”坐进了地铁,弄勿懂。有一趟碰到搿样个朋友,我气勿过也来装一记海威,我摸出手机:“喂,老张,侬欠我个500万欧元好还拨我了,听清爽伐……”满车厢个人也看牢我:又来了一个“霍英东”勿成?先前掼浪头个立马呆脱。

  开车子勿好打电话。骑车子勿好打电话。乘车子也勿好打电话。我希望搿个有一天会变成阿拉个风气,而勿仅仅是强制个规矩。


点击图片分享到上海滩微博

扫一扫 关注微信“侬好上海”

新民网出品,学上海话,知上海事

回复文字 声音 听上海闲话


(新民网编辑:田诗雍) 
今日热点

发布评论

评分:
1 2 3 4 5
 /  人已评
>>已有条评论

您还能输入140

  • 数据加载中……

微访谈

微言博议

微辩论

投票成功 “做民调 赢大奖”转盘抽奖 科沃斯地宝、交通卡、面包机、数码礼包、象印保温瓶等百份奖品等你拿 去试试手气
您已投过票 “做民调 赢大奖”转盘抽奖 科沃斯地宝、交通卡、面包机、数码礼包、象印保温瓶等百份奖品等你拿 去试试手气