天平家园鹤翔航头朱家角古镇泗泾 今日九星宝山社区璀璨徐家汇定海家园科瑞物业湖南社区健康枫林今日虹梅今日练塘龙华社区曲阳社区庙行之声北站社区江桥报太平家园嘉兴天地美丽顾村和谐盈浦金泽报道康健社区
关闭
新民网移动客户端点击或扫描下载
您现在的位置:首页 > 上海闲话 > 头条 > 正文

【闲话闲画】养狗、训狗和“卫生”遛狗

2013-11-25 15:04
来源:新民晚报        新民网编辑:田诗雍    作者:阿仁T | T 字号: 打印 参与评论(0)

  文图/阿仁

  城市里养狗个风俗起于卅年之前。辣搿之前是“砸烂狗头”个年代,大家勿养狗。辣养狗人家多起来以后,狗狗需要去办理养狗证。无证犬是要被取缔个。记得当时报纸个社会新闻版浪发了搿样个稿子,编辑做了搿样个标题:“某某区昨捕杀恶犬六百余条”。我改为“某某区昨取缔无证犬六百余条”。无证犬勿等同于恶犬。被取缔了无证狗狗个人家已经够吼势了,侬还讲伊拉养了恶犬,火上浇油啊。现在对此个管理松了。我看大马路浪个小狗、小马路浪个大狗大多呒没办过养狗证,一样招摇过市。

  我被养过狗。女小囡回国省亲,到街上买了条西藏黄个小狗回来。半个月后伊回去了,小狗狗留下来做了我个伴。养狗开始还很有趣。狗很通人性,善解人意。但伊长大之后就要与主人平起平坐了。辣屋里向侬要陪伊白相,到街浪侬要陪伊散步。伊一家头辣屋里厌气了就大搞破坏活动。咬碎书、咬破鞋,打碎瓶、打翻盆,叫侬哭笑勿得。养狗就是被狗套牢,套得瞎牢,一点都动弹勿得。难得有机会可以出门远游,休想。啥人来陪狗狗?好辣现在是有了狗狗旅馆可以寄养伊几天,但开销勿小。所以要想养一条狗个朋友先要想明白了,自由自在与狗狗是冲突个。大型犬寿命十来岁,小型犬可以活上十四、五岁。一旦被套牢,就是搿点长个“刑期”。

  狗还需要人来训练个。小个宠物犬可以自家来教育。大个工具犬就要由专门人员来调教了。我后来断断续续养过交关狗。大个有金毛、德国黑背狼狗、拉勃拉多,小个有短毛腊肠犬、吉娃娃。呒没教养个狗一有动静乱叫乱吼。勿会上狗厕所。上街散步见人要扑、见狗要吠。训练得当个狗辣与主人散步个辰光,狗鼻子会与主人个膝盖平行向前,决勿超速、也勿落后。勿调皮、勿兴奋、勿激动。好狗决勿会拨主人家添任何麻烦。忠犬还会挺身而出保护主人。工具犬个智商要远远超过一般个宠物犬。毕竟养了狗就是家里多了一个家庭成员。啥人情愿养一个戆大辣屋里向呢。

  遛狗要讲社会公德。上海滩浪个交关大小绿地现在快变狗狗个洗手间了。大狗小狗都到里向去方便解手。有个小区周边个马路也是狗屎处处。遛狗,主人应该带上塑料袋、手纸为狗狗料理粪便。更认真一点个还可以备上一瓶自来水为冲洗狗尿。搿样才是卫生遛狗。搿样才是五讲四美。有居住条件个养狗人家也应当为狗狗辣家里安置一个狗厕所。天天、时时到马路浪、花园里去给狗方便,方便了自家却糟蹋了大家。难为情伐?

(新民网编辑:田诗雍)
今日热点

每天侪想听听上海闲话,聊聊上海城事,问问“阿里好吃好白相”……
关注新民网出品的微信账号“侬好上海”,小侬天天陪侬“茄山河”!

发布评论

评分:
 /  人已评
>>已有条评论

您还能输入140

查看网站地图

增值电信业务经营许可证(ICP):沪B2-20110022号 | 互联网新闻信息服务许可证:3112009001 | 信息网络传播视听节目许可证:0909381

广播电视节目制作经营许可证:(沪)字第536号 | 新民晚报官方网站 xinmin.cn ©2013  All rights reserved.

您还未登录
用户名:
密    码:
下次自动登录    找回密码
没有账号?    立即注册
新民网友:
评论成功

评论成功,谢谢参与!

点“看微博”查看您的上海滩微博

   

评论成功

评论成功,谢谢参与!