天平家园鹤翔航头朱家角古镇泗泾 今日九星宝山社区璀璨徐家汇定海家园科瑞物业湖南社区健康枫林今日虹梅今日练塘龙华社区曲阳社区庙行之声北站社区江桥报太平家园嘉兴天地美丽顾村和谐盈浦金泽报道康健社区走进广中
关闭
新民网移动客户端点击或扫描下载
您现在的位置:首页 > 上海闲话 > 头条 > 正文

【闲话闲画】老街上的老头面馆

2013-12-19 10:02
来源:新民晚报        新民网编辑:田诗雍    作者:阿仁T | T 字号: 打印 参与评论(0)

  文图/阿仁

  从河南中路走进方浜中路,过上海老街个牌楼百二十步是一条名叫侯家路个南北向小街。就辣南首个转弯角子浪有一爿清真面店,老城厢居民都叫伊为老头面馆。

  老头面馆个老板是一个老头,老上海人。我认得伊个辰光就将近80岁了。老头中等个头,面色红润、腰背笔挺,两条寿眉已经开始花白了。老头个嗓门响、中气足,只是声音有点嘶哑了。进门来吃面个老顾客都会与老头打打招呼、问长问短。大家都喊老板“老头、老头”,老头姓啥名啥也勿见有啥人去打听攀谈。

  老头面馆其实勿大。底楼呒没店堂。进门就是一只小方桌,是老头卖筹码个收银台。一侧便是下面个厨房了,两口大锅烧得热气腾腾。上二楼是一条小扶梯,狭得只可以容一人上下。扶梯转弯个地方外面又搭出一间热炒个小厨房,专门来烧现烧个浇头。二楼个店堂摆了七、八只长桌,就是顾客坐得塌塌潽潽,也最多只好塞进四五十个人。老头面馆中浪向生意最好,连老房子个楼板也拨大家踏得格格响。老头面馆个看家面点是咖哩牛肉汤面和红烧羊肉面。羊汤面与羊杂面味道也勿错。老头最得意个是伊拉烧个牛肉汤。老头讲:“阿拉当天笃出来个牛肉汤当天卖光。呒没隔夜陈汤。汤勿够了坚决勿会再加点水、加点味精来蒙骗老客人。今朝卖光了,明朝请早!”老头面馆还有一个派头大个手段,那就是香草末子、大蒜末子放开供应,挺吃勿动气。哪怕搿点汤面香头辣小菜场浪价钿再贵,老头也一点勿肉麻,只要大家吃得适意。

  老头过了80岁就退居二线,让女儿和外甥收银,自家到二楼店堂里招呼客人。要上面点、要收拾台子,老头就指挥几个跑堂个老妈子:“小李,牛肉汤面送3号台!小张,靠窗个台子快点去揩一把!”我问老头:“人家也五六十多了。侬还喊伊拉小李、小张?”老头开心了,嗓门又响起来了:“我已经过了八十,伊拉还不足六十,我当然要差差伊拉。年纪小了,就是小李、小张!”老头还做善事,每年老人节要往街道里送去寿面。一面表扬伊敬老个锦旗就光荣个挂辣店堂中央。世博会个辰光,老头还特意去做了一身大红缎子个中装穿上。伊笑道:“阿拉上海人做主人了,要打扮得摩登点拨外国人看看!哈哈!”

  我有年把呒没去老街了。上个礼拜去老头面馆,店招换了新个:“张续昌老头面馆”。上面还有一张老头笑眯眯个照片。伊个小外甥告诉我,伊个外公老头去年过世了。老头86岁走脱了。伊一生个近一半辰光是辣面馆里过脱个。老头勿在了,但老头面馆仍旧热气腾腾,牛羊肉个香味仍旧飘荡辣老街浪。怀念老头……

(新民网编辑:田诗雍)
今日热点

发布评论

评分:
 /  人已评
>>已有条评论

您还能输入140

查看网站地图

增值电信业务经营许可证(ICP):沪B2-20110022号 | 互联网新闻信息服务许可证:3112009001 | 信息网络传播视听节目许可证:0909381

广播电视节目制作经营许可证:(沪)字第536号 | 新民晚报官方网站 xinmin.cn ©2013  All rights reserved.

您还未登录
用户名:
密    码:
下次自动登录    找回密码
没有账号?    立即注册
新民网友:
评论成功

评论成功,谢谢参与!

点“看微博”查看您的上海滩微博

   

评论成功

评论成功,谢谢参与!