天平家园鹤翔航头朱家角古镇泗泾 今日九星宝山社区璀璨徐家汇定海家园科瑞物业湖南社区健康枫林今日虹梅今日练塘龙华社区曲阳社区庙行之声北站社区江桥报太平家园嘉兴天地美丽顾村和谐盈浦金泽报道康健社区走进广中
关闭
新民网移动客户端点击或扫描下载
您现在的位置:首页 > 上海闲话 > 头条 > 正文

【闲话闲画】暖锅、电热锅、电磁炉

2014-01-20 11:25
来源:新民晚报        新民网编辑:田诗雍    作者:阿仁T | T 字号: 打印 参与评论(0)

  文图/阿仁

  冷天一到,老底仔个上海人就要从灶披间里寻出暖锅来。上海人所讲个暖锅,就是京式个紫铜火锅。一只做工考究一点个暖锅辣老上海要卖老价钿个。屋里向能够搬出一只紫铜做个暖锅来请客,主人家就显得派头十足。生旺一只暖锅是有点技术含量个。木炭到煤球店去买质量最好个。勿但火头旺还经得起烧个木炭,上海人叫伊为钢炭。要烧红木炭个偷懒办法是拿伊放到煤球炉里去烘一歇。炭条红了,放进暖锅正中央个锅膛,还可以套上一只长个铅皮烟囱来拔拔火头。吃暖锅就是吃大杂烩,荤个、素个、生个、熟个都可以放到锅子里去煮一通。锅底可以铺上一层白菜帮子,咸肉、鲜肉、鱼丸、肉丸、河虾、肉皮、冬笋、笋干、油豆腐、开洋、鱿鱼……侬想吃啥就放啥进去。切成薄片个,要显示刀功个。摆出条理个,是展示花式。盖上锅盖,等汤水滚了开了,就可以敠【dak】到台子当中去了。冷天里吃暖锅,图个就是热汤热水、火热涾【dhok】涾滚。道地一点个,每样小菜都有备份。吃光了再加,加满了再吃。钢炭烧得力道勿够了,拿锅子再端到天井里去加炭加汤加水。最后,大家吃得快要投降了,就可以加进泡好个线粉,烫进汏清爽个菠菜,每人来一碗三鲜粉丝汤。味道好极了,鲜得侬眉毛也落下来哉!

  大家欢喜个暖锅辣“十年动乱”里被打成了“四旧”。紫铜锅子被踏踏瘪,卖到废品回收站去了。现在啥人家还能够端出一只暖锅来,可以当伊为古董了。后来顶替暖锅个是电热锅。电热锅其实就是一只电热丝炉上面加了一只钢宗锅子。一插电,电热丝就烧开了一锅子个水,效果等同暖锅。不过,搿气氛与情调是随便哪能比不过紫铜锅子个。何况,暖锅还有一根窜出火苗、火星个烟囱管,就是看也看得侬热烔烔了。现在进入上海人千家万户个是电磁炉。电磁炉要比电热锅安全千百倍。

  温度还可以随意调节,要烧开要保温随侬高兴。扁扁平平个电磁炉还勿占一点地方,用过了朝碗橱里一塞就可以了。暖锅——京式火锅还有看得见个地方,云南路、宁海东路一带有交关热气羊肉个火锅店,伊拉用个锅子就是京式铜质火锅。一排生摆辣店门口烧得通通亮,是小吃街浪个一道火热风景线。

  日脚过得最推扳个辰光,我还用过“热得快”来假冒过暖锅。两根、甚至三根大号“热得快”浸到钢宗锅子里来加热汤水。吃相是难看个,效果还可以。台子浪要拖出好几根电线下来,危险得吓人。伊个当口,为了解馋,死人勿管了。

侬好上海由新民网出品
微信号:helloshanghai2013
大城小事,第一辰光微信阿拉
扫一扫,关注有惊喜!
小侬等你来报道!

(新民网编辑:田诗雍)
今日热点

发布评论

评分:
 /  人已评
>>已有条评论

您还能输入140

查看网站地图

增值电信业务经营许可证(ICP):沪B2-20110022号 | 互联网新闻信息服务许可证:3112009001 | 信息网络传播视听节目许可证:0909381

广播电视节目制作经营许可证:(沪)字第536号 | 新民晚报官方网站 xinmin.cn ©2013  All rights reserved.

您还未登录
用户名:
密    码:
下次自动登录    找回密码
没有账号?    立即注册
新民网友:
评论成功

评论成功,谢谢参与!

点“看微博”查看您的上海滩微博

   

评论成功

评论成功,谢谢参与!