天平家园鹤翔航头朱家角古镇泗泾 今日九星宝山社区璀璨徐家汇定海家园科瑞物业湖南社区健康枫林今日虹梅今日练塘龙华社区曲阳社区庙行之声北站社区江桥报太平家园嘉兴天地美丽顾村和谐盈浦金泽报道康健社区走进广中川北印象重固家园今日佘山
关闭
新民网移动客户端点击或扫描下载
您现在的位置:首页 > 上海闲话 > 头条 > 正文

【闲话闲画】复兴公园是老寿星

2014-04-15 11:30
来源:新民晚报        新民网编辑:田诗雍    作者:阿仁T | T 字号: 打印 参与评论(0)

  文图/阿仁

  上海滩个公园里,复兴公园算得上是老寿星,一百多岁了。伊建造于1909年,原先叫顾家宅公园。后来因为坐落辣旧时个法租界,公园又是按法式园林来修建个,老上海人就称伊为法国公园了。尽管伊从来就没有掛过牌子称自家为法国公园。1944年,伊改名为大兴公园。到了1946年,伊又改名为复兴公园。从此以后就一直坐不改姓、立不更名了。复兴公园南大门辣复兴路、重庆路口。北大门通雁荡路。以后又辣西面开了一扇侧门通皋兰路。现在看看复兴公园只好算一只小公园,占地不到8万平方米。但在当时复兴公园也坐得上市区里大公园个交椅了。公园里个南北大道是一条林荫路。一块大草坪相当于一只大个足球场。还堆出了一丘假山,僻出一潭湖水,造出一圈沉床花坛,修出一座玫瑰花园。麻雀虽小,五脏俱全。公园里最吃价个是树立着勿勿少少个悬铃木,上海人俗称其为法国梧桐。其中最大个梧桐,要两三个大人才围得上。树龄最长个已有120岁哉。孵辣大树下面晒晒太阳个老伯伯、老太太比起这点树爷爷只好算是小阿弟、小阿妹了。廿多年前革命传统也走进了复兴公园,公园里靠北面个上海科学馆一侧安置了马克思、恩格斯个花岗石立像。搿尊几人高个雕塑是由沪上著名个雕塑家章永浩创作个。遇上传统节日,就有红领巾、共青团员们来敬献鲜花。要辣平日里,此地就是大家唱个舞台,红色老歌一曲又一曲,大家要唱得尽兴才收摊。

  现在个公园勿再是儿童乐园,而是老人个天地。辣公园里,百步之内必有跳舞个圈子、唱歌个行列、打拳个团队。侬来蓬嚓嚓,伊来哆来咪,我来一二三。大家白相,相安无事。六十多岁个还摸勿出敬老卡,只好算小小囡。七十多岁个也只好算中年人,只有到了八、九十岁才可以轮得上来摆摆老资格、讲讲老闲话。凡是想体会自家还够年轻个朋友可以到复兴公园里去走一圈。保证辣侬走出公园以后勿敢再倚老卖老。老,离开阿拉40后、50后还老远老远了。

  复兴公园是一面魔镜,对老上海人而言。爬上假山,侬记起了儿时个官兵捉强盗。坐进玫瑰园,侬想到了青春时代个谈恋爱。躺辣大草坪上,侬看到了侬当年小家庭个假日野餐。辰光到阿里搭去了?不妨,侬到侬附近个公园里去寻寻吧。一定寻得到个。

新民网茶馆由新民网出品
微信号:newteahouse
无节操、有道理
最麻辣,最有趣的时事脱口秀!
你今天脑补了吗?

新民网事由新民网出品
微信号:xinminwangshi
突发事、新鲜事、有趣事
感人事、烦心事等你来爆料!
扫一扫,关注有礼!

侬好上海由新民网出品
微信号:helloshanghai2013
吃喝玩乐、上海故事、同城活动
每天热爱上海多一点
加入小侬家族就对啦!

(新民网编辑:田诗雍)
今日热点

发布评论

评分:
 /  人已评
>>已有条评论

您还能输入140

查看网站地图

增值电信业务经营许可证(ICP):沪B2-20110022号 | 互联网新闻信息服务许可证:3112009001 | 信息网络传播视听节目许可证:0909381

广播电视节目制作经营许可证:(沪)字第536号 | 新民晚报官方网站 xinmin.cn ©2013  All rights reserved.

您还未登录
用户名:
密    码:
下次自动登录    找回密码
没有账号?    立即注册
新民网友:
评论成功

评论成功,谢谢参与!

点“看微博”查看您的上海滩微博

   

评论成功

评论成功,谢谢参与!