天平家园 鹤翔航头 朱家角 古镇泗泾 今日九星 宝山社区 璀璨徐家汇 定海家园 科瑞物业 湖南社区 健康枫林 今日虹梅 今日练塘 龙华社区 曲阳社区 庙行之声 北站社区 江桥报 太平家园 嘉兴天地 美丽顾村 和谐盈浦 金泽报道 康健社区 走进广中 川北印象 重固家园 今日佘山 永丰社情 友谊社区
关闭
新民网移动客户端点击或扫描下载
您现在的位置:首页 > 上海闲话 > 头条 > 正文

【闲话闲画】咯咯鸡和鸭里里

2014-09-19 14:04
来源:新民晚报        新民网编辑:田诗雍    作者:阿仁T | T 字号: 打印 参与评论(0)

  文图/阿仁

  老底仔个上海,城里向是可以养鸡养鸭个。伊个辰光上海市个人口亨八冷打加起来是四、五百万。而现在上海个常住人口超过两千两百万,流动人口也要超过一个旧上海个居民。老上海个马路、弄堂、房子里空隙多,交关人家就随随便便养起鸡、鸭来。小菜场有专门卖小鸡、小鸭个摊头。乡下人家看到孵出来个鸡苗鸭苗太多了,自家养不下了,就推到市区来出送。上海人养鸡鸭多半是因为屋里向有小小囡个缘故。小人欢喜小动物,小鸡小鸭像一只只黄绒球,叽叽喳喳,老老好白相。小囡蹲辣摊头前吵吵闹闹、非买勿可。大人拗勿过,再加上价钿实在便宜,几只角子就可以买上一只,勿比鸡蛋鸭蛋贵多少。好,就弄个几只小鸡或者小鸭搬回去养养吧。我是40后,我妹妹是50后,阿拉就是搿样子辣自家个阳台上养过一趟小鸡。上海闲话里,小鸡个爱称为咯咯鸡,小鸭个爱称为鸭里里。当然,搿个是小朋友闲话,大人只有辣逗小囡开心个辰光才会搿能样讲个。小鸡很快就退了绒毛,变成了赤膊鸡。上海人把长发头里、勿大勿小个大小人称作为赤膊鸡,搿个当然是有点嘲弄个意思。赤膊鸡变成了小公鸡、小母鸡。大人就会出来宣布养鸡节目结束。伊拉是心肠硬、手条子辣,把小公鸡推出斩首烧成了童子鸡汤。我和妹妹与咯咯鸡们朝夕相处,一把米、一口水把伊拉抚养成鸡个。含着眼泪看大人吃鸡喝汤,心中憋满怨恨。小母鸡个活命法宝只有一条,葛就是赶快每天生出一只蛋来。能刀下留鸡个只能是生蛋鸡。一旦伊变成了赖孵鸡生勿出新蛋了,伊个寿数也就到顶了。

  我个女儿是70后,城市管理开始走上正规。前弄堂、后弄堂都贴满市容规则:“城市内勿准养鸡鸭!”为了讨小囡欢心个养鸡养鸭活动几乎成了地下工作。里弄里检查得紧,就拿鸡鸭转移到外公屋里。最后个办法只好送鸡鸭下乡,让伊拉到川沙个亲戚伊面去,算是回归了自然。上海个80后、90后几乎都呒没辣屋里向养过咯咯鸡、鸭里里个经历。城市辣进步。现在上海人又养狗养猫。前几天,我辣茅台路浪看见一个老伯伯牵一条大狗,后面跟一条小狗。再后面追随着一大一小两只鸭子。伊拉辣散步。两只鸭子聪明,目勿斜视个跟牢主人开步,训练得像马戏团演员一样。

  马路浪个人看热闹,啧啧称奇。“老爷叔侬有本事,还敢养两只鸭子?”“大鸭四岁了。小鸭勿足半岁。伊拉是我个宠物。洋老虫、蛇虫百脚现在都是宠物,为啥我个鸭里里勿算呢?”老伯伯领仔伊个宝贝扬长而去。噱头!天下无奇勿有。

新民网茶馆由新民网出品
微信号:newteahouse
无节操、有道理
最麻辣,最有趣的时事脱口秀!
你今天脑补了吗?

新民网事由新民网出品
微信号:xinminwangshi
突发事、新鲜事、有趣事
感人事、烦心事等你来爆料!
扫一扫,关注有礼!

侬好上海由新民网出品
微信号:helloshanghai2013
吃喝玩乐、上海故事、同城活动
每天热爱上海多一点
加入小侬家族就对啦!

(新民网编辑:田诗雍)
今日热点

发布评论

评分:
 /  人已评
>>已有条评论

您还能输入140

查看网站地图

您还未登录
用户名:
密    码:
下次自动登录    找回密码
没有账号?    立即注册
新民网友:
评论成功

评论成功,谢谢参与!

点“看微博”查看您的上海滩微博

   

评论成功

评论成功,谢谢参与!