天平家园 鹤翔航头 朱家角 古镇泗泾 今日九星 宝山社区 璀璨徐家汇 定海家园 科瑞物业 湖南社区 健康枫林 今日虹梅 今日练塘 龙华社区 曲阳社区 庙行之声 北站社区 江桥报 太平家园 嘉兴天地 美丽顾村 和谐盈浦 金泽报道 康健社区 走进广中 川北印象 重固家园 今日佘山 永丰社情 友谊社区 今日张江
关闭
新民网移动客户端点击或扫描下载
您现在的位置:首页 > 上海闲话 > 头条 > 正文

【闲话闲画】新版七十二家房客

2014-10-27 09:55
来源:新民晚报        新民网编辑:田诗雍    作者:阿仁T | T 字号: 打印 参与评论(0)

  文图/阿仁

  上海人躺着中枪。“躺着中枪”是网络里流传开来个时新闲话,意思是无端受到别人家个议论、调侃、甚至攻击。事体是掰能介个:国庆节上海申花足球队主场对江苏舜天,双方球迷辣比赛开打前就辣看台上大家来骂山门。吵相骂呒没好闲话,骂猪骂狗骂鸡。某体育网站正辣作球赛直播,某讲解员辣试音个辰光就一口气讲了:“江苏队1号球员江苏×、2号球员江苏×、3号球员江苏×、某号球员黎巴嫩江苏×……”拿客队骂成了小狗小猫。想勿到搿一长段试音被播出去了,就此闯祸。舜天俱乐部赛后要追责,江苏球迷要讨说法,各地声援者众多。央视“东方时空”也严厉批评搿样个地域歧视言行。某网站马上对某讲解员停职调查,查实后对相关人员开除,还诚恳对受害一方赔礼道歉。事体进展很快,平息得也勿慢。因为闯祸胚是上海人,网上拍砖个就拿上海人当成了出气包。上海人乃末躺着也中了枪。冤枉官司。

  旧上海十里洋场,容勿得一个土字。土包子、乡下人、外地人亨八冷打是小瘪三。勿但“瘪”,而且“小”。到上海来谋生个江苏人只要是长江北面个人,就贬称伊拉为江北人。长江南面个人勿称伊拉为江南人,只以地名相呼:丹阳人、常州人、无锡人、常熟人、苏州人。旧上海人伊个辰光还勿与“江北人”结亲通婚。好像纳了一个苏北人做媳妇、招了一个苏北人做女婿就辱没了家风。解放以后,搿种地域歧视渐渐消灭。到了改革开放之后,国门大开,海纳百川,勿但天南地北个人到上海来发展,连外国人,勿管白个黑个红个都游到黄浦江里来加盟上海滩了。地域歧视更加被冲得稀里哗啦。上海人有搿种地域偏见个只是上三代个古稀老人,上二代个退休老人也勿再看低看贬外地人、勿再看高看重外国人哉。某讲解员是下一代人,想勿到伊脑子里还屯积着旧上海个古董念头,蛮滑稽个。好辣伊已经认错道歉,还是一个可以教育好个乖小囡。

  上海滑稽戏里个经典大戏《七十二家房客》和传统名段《十三个人叉麻将》中,南腔北调,噱头百出。小苏州看到老宁波触气,老广东看到小苏北惹气。就是同一个上海人里向,川沙人碰到崇明人还会话勿投机。戏文里个搿点事体辣今日上海城里已经烟消云散了。大家走出弄堂搬进了小区。勿管侬开口讲阿里一个地方个家乡闲话,大家攀谈来攀谈去只有一个主题:和谐平安、幸福家园。新个上海屋檐下,可以写出新篇七十二家房客、新版十三个人广场舞,是伐?

新民网茶馆由新民网出品
微信号:newteahouse
无节操、有道理
最麻辣,最有趣的时事脱口秀!
你今天脑补了吗?

新民网事由新民网出品
微信号:xinminwangshi
突发事、新鲜事、有趣事
感人事、烦心事等你来爆料!
扫一扫,关注有礼!

侬好上海由新民网出品
微信号:helloshanghai2013
吃喝玩乐、上海故事、同城活动
每天热爱上海多一点
加入小侬家族就对啦!

(新民网编辑:田诗雍)
今日热点

发布评论

评分:
 /  人已评
>>已有条评论

您还能输入140

查看网站地图

您还未登录
用户名:
密    码:
下次自动登录    找回密码
没有账号?    立即注册
新民网友:
评论成功

评论成功,谢谢参与!

点“看微博”查看您的上海滩微博

   

评论成功

评论成功,谢谢参与!