天平家园 鹤翔航头 朱家角 古镇泗泾 今日九星 宝山社区 璀璨徐家汇 定海家园 科瑞物业 湖南社区 健康枫林 今日虹梅 今日练塘 龙华社区 曲阳社区 庙行之声 北站社区 江桥报 太平家园 嘉兴天地 美丽顾村 和谐盈浦 金泽报道 康健社区 走进广中 川北印象 重固家园 今日佘山 永丰社情 友谊社区 今日张江
关闭
新民网移动客户端点击或扫描下载
您现在的位置:首页 > 上海闲话 > 头条 > 正文

【闲话沪语】端上“虾仁”先欢迎

2014-11-24 14:25
来源:新民晚报        新民网编辑:田诗雍    作者:宗为T | T 字号: 打印 参与评论(0)

  文/宗为

  上海市民文化节沪语大赛刚刚圆满落幕,由上海人民广播电台主办个主持人沪语大赛又欢乐开启。从11月17日起,20位沪上知名广播、电视节目主持人会先后亮相,同台竞技沪语水平。大赛将历时8周,分为初赛、复赛、决赛。大赛将录制并剪辑成广播节目,在电台FM93.4、AM990每周六、日18:30-19:00个《阿拉听新闻》中播出。另外,每天17:00个《轻松集结号》还会连线参赛主持人,请伊拉讲述来上海工作后个生活经历。

  电台主办个搿一大赛,今年是第二届,大赛个主题定得交关有现实意义,叫“爱上海·大声说”。上海现在二千多万人口中,有一半是新上海人。搿次参赛个主持人有一个共同特点:侪是非户籍。“饭碗头”性质,决定了伊拉都具有一口令人羡慕个字正腔圆、的的刮刮个国语。但为了更好个融入上海生活、品味上海文化,通过用心学习告上海生活搿段辰光个潜移默化,伊拉也已具备了一定个沪语能力。当然,大多数选手讲了还算勿上“灵光”,带有明显洋泾浜个味道,讲起来时常会打搿愣,但伊拉还是大胆个走入公众视线,将通过大声说沪语,表达对上海个热爱。

  搿些来自各个节目个主持人,拥有各自众多个听众或观众,伊拉参赛会对新上海人群体有很大示范效应。毫无疑问,落脚一个地方工作生活,最好个办法就是融入当地个文化,学会迭个地方个语言。其实,刚刚起步学一种新方言难免会勿顺畅。搿些侪属于正常,关键是要大声说起来。像搿次大赛前面电台播出个广告,里头选手讲个“欢迎收听!欢迎参加!”个“欢迎”,哪能听都像是沪语个“虾仁”,搿倒无意中合了沪上饭店宴会上个头道菜以“虾仁”表示欢迎个意思。蛮让人发噱个。本版编辑作为评委参与搿次大赛,搿第一篇短文此地块也权当“虾仁”,欢迎搿些新上海人主持人参赛,是新上海人的代表,个行动将会带动更多新上海人大声说起上海话,融入到上海文化当中,大都市上海也会因为搿种接地气个融入而变得更加和谐与美好。

新民晚报官方微信
微信号:xmwb1929
有用、有益、有趣

新民网茶馆由新民网出品
微信号:newteahouse
无节操、有道理
最麻辣,最有趣的时事脱口秀!
你今天脑补了吗?

新民网事由新民网出品
微信号:xinminwangshi
突发事、新鲜事、有趣事
感人事、烦心事等你来爆料!
扫一扫,关注有礼!

侬好上海由新民网出品
微信号:helloshanghai2013
吃喝玩乐、上海故事、同城活动
每天热爱上海多一点
加入小侬家族就对啦!

(新民网编辑:田诗雍)
今日热点

发布评论

评分:
 /  人已评
>>已有条评论

您还能输入140

查看网站地图

您还未登录
用户名:
密    码:
下次自动登录    找回密码
没有账号?    立即注册
新民网友:
评论成功

评论成功,谢谢参与!

点“看微博”查看您的上海滩微博

   

评论成功

评论成功,谢谢参与!