天平家园 鹤翔航头 朱家角 古镇泗泾 今日九星 宝山社区 璀璨徐家汇 定海家园 科瑞物业 湖南社区 健康枫林 今日虹梅 今日练塘 龙华社区 曲阳社区 庙行之声 北站社区 江桥报 太平家园 嘉兴天地 美丽顾村 和谐盈浦 金泽报道 康健社区 走进广中 川北印象 重固家园 今日佘山 永丰社情 友谊社区 今日张江
关闭
新民网移动客户端点击或扫描下载
您现在的位置:首页 > 上海闲话 > 头条 > 正文

【闲话闲画】老鬼失撇、老鬼勿脱手

2015-01-12 10:09
来源:新民晚报        新民网编辑:田诗雍    作者:阿仁T | T 字号: 打印 参与评论(0)

  文图/阿仁

  门槛精个是老鬼。本事大个是老鬼。事事、时时都精怪都内行个朋友有辰光也会一时糊涂做出失策个事体来。辣上海闲话里即是“老鬼失撇”。明明是假货是大卡,但老鬼个人还是会看走眼个。回到屋里向仔细一看,发现自家花了大铜钿吃进了冒牌货。“搿记上当哉,老鬼失撇!”以为自己是老上海、老土地,赶辰光省力气想讨近路,穿小马路、兜大弄堂七转八弯,结果小区改造之后弄堂横垛里个小门被起墙封脱了,白走了交关冤枉路。“老鬼失撇。想勿到现在一日三变!”老鬼失撇个故事三日两头可以听得到碰得着。同事老王常常跑码头出差,落脱了不少发票,回来就报销勿成功了。手机里一直有“提供正规发票”个短信,伊肉麻大钞票,就想花点小钞票去买点发票回来。一念之差就往对方打进去几百块。以后就石沉大海,毫无音信了。去报警伐?勿敢。买卖发票就已经知法犯法了,坍台。只好打脱牙齿肚里吞。老王算是老江湖了,搿趟老鬼失撇,吼势得勿得了。再收到搿样个短信,立马删脱。“上当只上一趟,总算老鬼了!”

  上海人关于老鬼还有一句很形象生动个闲话,叫“老鬼勿脱手,脱手勿老鬼”。更发噱点个是“老鬼勿脱手,脱手是洋盘”。洋盘是老上海人眼中个屈死,勿识货、勿内行,是上了当受了骗还木头木脑发觉勿了个朋友。老娘舅因为要翻修屋里、粉刷房间,就把杂七杂八个家具处理脱一点。伊认为两只方凳只是实木敲出来个。就三钿勿值两钿拨收旧货个收去了。后来老舅妈发觉了已经来勿及了。收旧货个黄鱼车早就踏得呒没一点影踪了。原来搿个两只方凳是旧红木做个,老价钿了。老舅妈就此骂了老娘舅足足有半年多。“一直摆老奎冒充样样老鬼。上侬老当!老鬼勿脱手,脱手是洋盘!侬是只老洋盘!”有上海闲话来对对子,老鬼和洋盘正好是一对。老鬼可以算是天上好脚色。洋盘可以算是地上阿屈死。不过天上地下推扳勿远个。再老鬼个朋友一失策一粗涂也会做一趟洋盘个。我辣地摊上看见有卖真老虎爪子个,“一个只要二十元!”我动心了。摆摊个马上锯了一只老虎脚爪个爪子下来。伊用吊秤一称。“一千八!九十克!”原来伊交关阴险,以“一个廿元”来蒙骗过客,成交了就变成了“一克廿元”。买也要买,勿买也要买。勿然勿过门,几个连裆模子立刻围牢侬。想脱身?介便当!我搿个老鬼就此变成勿老鬼、变成老洋盘。现在搿只小小个真个老虎爪子我一直供着,提醒我一勿当心也会做成洋盘、屈死个。呵呵。

新民晚报官方微信
微信号:xmwb1929
有用、有益、有趣

新民网茶馆由新民网出品
微信号:newteahouse
无节操、有道理
最麻辣,最有趣的时事脱口秀!
你今天脑补了吗?

新民网事由新民网出品
微信号:xinminwangshi
突发事、新鲜事、有趣事
感人事、烦心事等你来爆料!
扫一扫,关注有礼!

侬好上海由新民网出品
微信号:helloshanghai2013
吃喝玩乐、上海故事、同城活动
每天热爱上海多一点
加入小侬家族就对啦!

(新民网编辑:田诗雍)
今日热点

发布评论

评分:
 /  人已评
>>已有条评论

您还能输入140

上海市新闻道德委员会社会监督投诉电话、来信来访地址及电子信箱:

1. 投诉专线电话:021-64023633
2. 社会监督来信地址:上海市闵行区都市路4855号2号楼 邮编:201199
3. 来访接待:
上海市闵行区都市路4855号2号楼
上海市新闻道德委员会举报中心
4. 投诉电子信箱:shsxwddwyh@163.com
上海市新闻道德委员会通过社会监督电话、来信来访接待、电子邮件等多种方式,受理社会各界对新闻机构及新闻从业人员新闻职业道德失范行为的举报和投诉,对违反职业道德的行为进行监督。
受理时间接待时间为:
工作日上午9:30--11:00;下午1:30--4:00

查看网站地图

您还未登录
用户名:
密    码:
下次自动登录    找回密码
没有账号?    立即注册
新民网友:
评论成功

评论成功,谢谢参与!

点“看微博”查看您的上海滩微博

   

评论成功

评论成功,谢谢参与!