今日空气质量  
天平家园 鹤翔航头 朱家角 古镇泗泾 今日九星 宝山社区 璀璨徐家汇 定海家园 科瑞物业 湖南社区 健康枫林 今日虹梅 今日练塘 龙华社区 曲阳社区 庙行之声 北站社区 江桥报 太平家园 嘉兴天地 美丽顾村 和谐盈浦 金泽报道 康健社区
您现在的位置:首页 > 上海闲话 > 灶披间 > 正文

葡萄美酒自家酿

2013-09-30 10:40
来源:新民晚报          新民网编辑:田诗雍    作者:丁汀 T | T 字号: 打印 参与评论(0)

  文/丁汀

  早就听说自家做葡萄酒比买来个好吃,但因为呒没酒念头,也就作罢。自从去年有了一亩地农庄之后,好生服伺园内两棵葡萄树,搭架子,施肥料、浇水、锄草,待到初夏六月,一串串青颜色个葡萄挂垃棚顶,看垃眼里,喜垃心里。亲朋好友来得多,葡萄酒是普遍酒饮,于是,我想弄点新花头拨大家一个惊喜。

  到了七月下旬,葡萄由青变紫,我萌发了自酿葡萄酒个想法,请教了一个老做酒个朋友具体步骤之后,我开始了搿个自种自酿葡萄酒个“纯绿色工程”:先将2只老酒甏汏清爽,晾干;再拿采下个葡萄告从邻近农家生态葡萄园买来个玫瑰葡萄总共约30斤,用自来水汏清爽,再用净水过一潽,铺垃干净个桌面浪任其阴干,勿能晒太阳,等葡萄晾干水渍之后,就可以正式请葡萄入甏哉。

  葡萄入甏之前,要以一比七个比例准备好白糖(一斤白糖:七斤葡萄),如要葡萄酒个口感再粘稠一点,就再备点敲碎个冰糖;如要葡萄酒含有玫瑰香气,则要按适当比例放点玫瑰葡萄。

  自酿葡萄酒做得好勿好,关键垃拉葡萄告糖入甏个手势,搿个活有点技术含量:我先垃甏底铺一层葡萄,然后垃拉葡萄上均匀洒一层白糖(已掺和冰糖)。再一层葡萄,一层糖,以此类推。糖勿能洒得太多,太多会破坏酒个风味,太过粘稠个酒液勿就像葡萄糖浆了吗?也不利于时下患有糖尿病个人。当葡萄铺到甏肚八分满个辰光,则可停止,留出2成空间,便于葡萄发酵后酒液渗出,勿至于潽出甏口。最后,沿着甏口套上一只干净、勿漏气个食品级塑料袋,再用绳子扎紧甏口。搿能介,酿酒前个工序就算基本做好了。我一下子做了两甏。

  酒甏要摆垃气温相对稳定个地方,譬如底楼地面,勿能有太阳光直射,假使有条件挖个酒窖葛就更好了!据说,酒甏摆个楼层越高,酒个质量越差,因为,层楼高个地方,温度越是勿稳定,热气个习性是朝上跑,冷气则相反,由于日夜温差悬殊,忽冷忽热个温度会影响酒个发酵告仔口味,甚至于酒液发酸,只能派烧小菜个用场。

  半个月后,甏口个塑料袋会膨胀得像气球一样,适时将甏口松绑,泄去里向个气体,然后再扎紧。一个月以后,就可以用网兜滤酒,自酿葡萄酒最好用软木塞个酒瓶装,临喝之前放到冰箱个冷藏室里,喝葡萄酒个最佳温度垃拉4~5度。至于红酒配海鲜,干白配猪牛羊(红肉),葛就是另一个话题了。

  最近,朋友们屏勿牢酒香飘溢个诱惑,每人倒了一小杯解解馋痨,品尝后侪禁不住对纯绿色个自酿葡萄美酒啧啧称好。我闻着酒香,陶醉垃自得其乐之中……

(新民网编辑:田诗雍) 
今日热点

发布评论

评分:
1 2 3 4 5
 /  人已评
>>已有条评论

您还能输入140

  • 数据加载中……

微访谈

微言博议

微辩论

投票成功 “做民调 赢大奖”转盘抽奖 科沃斯地宝、交通卡、面包机、数码礼包、象印保温瓶等百份奖品等你拿 去试试手气
您已投过票 “做民调 赢大奖”转盘抽奖 科沃斯地宝、交通卡、面包机、数码礼包、象印保温瓶等百份奖品等你拿 去试试手气