天平家园鹤翔航头朱家角古镇泗泾 今日九星宝山社区璀璨徐家汇定海家园科瑞物业湖南社区健康枫林今日虹梅今日练塘龙华社区曲阳社区庙行之声北站社区江桥报太平家园嘉兴天地美丽顾村和谐盈浦金泽报道康健社区走进广中
关闭
新民网移动客户端点击或扫描下载
您现在的位置:首页 > 上海闲话 > 灶披间 > 正文

元宵花头摸老老

2014-02-17 10:19
来源:新民晚报        新民网编辑:田诗雍    作者:唐位位T | T 字号: 打印 参与评论(0)

  文/唐位位

  元宵节过好,太平了,乃末,一门心思上班去了。

  想勿到,单位里向交关闹猛。先是,阿王拿来伊拉姆妈裹个团子,请阿拉吃。

  邪气可爱。一种是比乒乓球大两圈个圆团团,掰开来,一股野香喷出来,是野荠菜妹妹、黑毛猪阿哥豁上后发出来个味道,一边刺激馋唾水分泌,一边刺激荷尔蒙发嗲。啊呜一口咬上去,又发觉糯米粉嫂嫂浆糊淘得好,先是湿面粉糅好洞房,让菜妹肉兄蹲进去,再干面粉炒熟拍一圈,乃朝好,就算侬里向头恩爱得滚过来滚过去,也勿碍了,随便哪能勿会糊脱哉!味道哪能?侬自家去想!

  另外一种么,喏,爱情个结晶——长悠悠个豆沙团子。长得像只茨菰,头上梳了条小辫子,甜咪咪个伏【bhu】了荠菜黑毛猪团子爷娘边浪,一声勿响,咬一口,又糯又甜。

  一边吃团子,一边茄山河,讲讲自家屋里向过元宵节个传统。

  单位辣拉宝山区,宝山区蛮大个,隔几步一个口音,隔几步一个风俗。拨阿拉吃团子个阿王是祁连人,伊闲话勿多,团子说明问题。

  大场阿宝发表意见了,伊讲:“十五【我,大场发音同十五】个规矩呢,是正月半吃团子,正月十六吃馄饨,十五【我】今朝下仔班,就到丈母娘拉吃馄饨去了。”又讲:“伲团子大来兮忒,人客来仔,看见团子勿大会话伲勿存心待客个……”

  “对个,伲也迭能个!”刘行阿丁有共鸣了,伊讲,“伲勿叫团子,伲叫‘油头’!”

  “嗯?‘油头’?倒蛮形象个嘛,‘油头粉面’个‘油头’,嗯,油水足个,啥辰光拨我尝尝味道。”

  “勿对个,是‘圆团’,阿拉读‘油头’!”哦,倒也蛮贴切,元宵节,团圆节,吃“圆团”,好白相。

  刘行个隔壁邻舍罗店阿吴插进来了,伊讲:“伲迭浪元宵节是吃‘咸糁饭’个。”

  “‘咸糁饭’啊?就是菜饭咾?”

  “勿是个,是拿汤团、馄饨、面条,摆了汤里一道下,再辣汤里摆点青菜。伲叫‘咸糁饭’个……”

  “哦,搿倒真是大团圆吃法呀!”一众人等赞叹不已。

  我倒是呒啥好讲个,市区人家侪差勿多,阿拉屋里向除了吃两只速冻汤团,呒没啥新意。倒是辣宝山搿块风水宝地上班,混了同事当中,伊拉献宝,我从伊拉身上挖宝,沾了勿少宝气。

  接下来是担心,随着城区不断个扩大,各个地方各种丰富个元宵、元宵节风俗、内容,还能有血有肉个保持多长辰光呢?

侬好上海由新民网出品
微信号:helloshanghai2013
大城小事,第一辰光微信阿拉
扫一扫,关注有惊喜!
小侬等你来报道!

(新民网编辑:田诗雍)
今日热点

发布评论

评分:
 /  人已评
>>已有条评论

您还能输入140

查看网站地图

增值电信业务经营许可证(ICP):沪B2-20110022号 | 互联网新闻信息服务许可证:3112009001 | 信息网络传播视听节目许可证:0909381

广播电视节目制作经营许可证:(沪)字第536号 | 新民晚报官方网站 xinmin.cn ©2013  All rights reserved.

您还未登录
用户名:
密    码:
下次自动登录    找回密码
没有账号?    立即注册
新民网友:
评论成功

评论成功,谢谢参与!

点“看微博”查看您的上海滩微博

   

评论成功

评论成功,谢谢参与!